سیاسی

برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های سایبری دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای توسط بسیج دانشجویی

سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ – ۱۲:۱۳ برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های سایبری دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای توسط بسیج دانشجویی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از برگزاری نخستین دوره آموزش مهارت‌های رسانه‌ای قلم خبر داد و گفت: این دوره با توجه به ضرورت افزایش سواد رسانه‌ای دانشجویان برای مقابله با تهاجمات رسانه‌ای جبهه استکبار طراحی شده است.

برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های سایبری دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای توسط بسیج دانشجویی

آرمان عباسی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره برگزاری نخستین دوره آموزش مهارت‌های رسانه‌ای قلم، گفت: این دوره با توجه به ضرورت افزایش سواد رسانه‌ای دانشجویان برای مقابله با تهاجمات غول‌های رسانه‌ای جبهه استکبار طراحی شده و هدف آن تسلط بر مهارت‌های رسانه‌ای مورد نیاز دانشجویان است.

وی دوران پساکرونا را دوران اینترنت و رسانه دانست و بر لزوم محور قرار دادان این عرصه حساس در برنامه‌های بسیج دانشجویی تاکید کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در ادامه گفت: دوره آموزش مهارت‌های رسانه‌ای قلم با محوریت اصول تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی، آموزش صفر تا صد اینستاگرام، آموزش صفرتا صد توییتر، عملیات روانی و اوسینت برگزار می‌شود.

عباسی افزود: برگزاری این دوره‌ها مختص دانشجویان دانشگاه‌ فنی‌وحرفه‌ای است و به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا تمامی آموزش‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شود و دانشجویان برای ثبت‌نام می‌توانند مشخصات خود را به شماره ۰۹۳۰۹۹۴۳۵۰۱ ارسال کنند.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن