اجتماعی

برگزاری روز تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی/ ضرورت آشنا ساختن گردشگران با جاذبه‌های فرهنگی

يکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۰:۴۳ برگزاری روز تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی/ ضرورت آشنا ساختن گردشگران با جاذبه‌های فرهنگی

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری روز تهران در اواسط مهر گفت:‌آشنا ساختن شهروندان و گردشگران با جاذبه‌های فرهنگی تهران باید مدنظر مدیریت شهری قرار گیرد.

برگزاری روز تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی/ ضرورت آشنا ساختن گردشگران با جاذبه‌های فرهنگی

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران که در غیاب محسن هاشمی امروز ریاست صحن شورا را بر عهده داشت، با اشاره به درگذشت آیت‌الله صانعی گفت: مرحوم آیت‌الله صانعی از نخستین شاگردان و یاران امام خمینی (ره) در مبارزه بود بعد از 35 فعالیت علمی ایشان تا روزهای پایانی عمر برکات زیادی برای ارائه تصویر عقلانی و روزآمد از دین با نظر گرفتن محتویات زمان که مورد تأکید امام راحل بود، به دست آمده بود که امیدوارم سرمایه‌ای برای نخبگان حوزوی و دانشگاهی در ادامه این مسیر باشد.

وی افزود: کمتر از یک ماه تا هفته تهران فرصت باقیست و باید مجموعه مدیریت شهری متناسب با شرایط جاری و اقتصادی و بهداشتی کشور برنامه‌ریزی مناسبی برای برپایی روز تهران انجام دهند.

نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: شناساندن تهران به مردم و جاذبه‌های فرهنگی آن همچنین برنامه‌ریزی منسجم برای آشنا ساختن شهروندان دیگر کشورها با پایتخت از دیگر برنامه‌هایی است که باید در هفته تهران انجام شود.

امینی در پایان به برخی از تغییرات در کتاب‌های درسی اشاره کرد و گفت:‌امیدوارم اقدامات لازم جهت رفع این مشکلات نیز انجام گیرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن