سیاسی

برگزاری نشست‌های دانشجویی درباره دفاع مقدس در نمایشگاه « اقتدار ۴۰ »

شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ – ۱۶:۰۴ برگزاری نشست‌های دانشجویی درباره دفاع مقدس در نمایشگاه « اقتدار ۴۰ »

بسیج دانشجویی همه روزه در نمایشگاه « اقتدار ۴۰ » با برگزاری نشست‌های دانشجویی پیرامون دفاع مقدس آماده استقبال از دانشجویان است.

برگزاری نشست‌های دانشجویی درباره دفاع مقدس در نمایشگاه « اقتدار ۴۰ »

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مناسبت چهلمین سالگرد گرامی‌داشت هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران، نمایشگاه اقتدار ۴۰، در راستای پاسداشت ارزش‌ها و نمایش دستاوردهای دفاع مقدس در محل باغ موزه دفاع مقدس برپا شده است.

در میان یگان‌های مختلف که در این نمایشگاه حاضر شده‌اند، سازمان بسیج مستضعفین با ایده ای ابتکاری و جذاب اقدام به طراحی یک محله با فضای معماری ایرانی اسلامی با قسمت‌های مختلف کرده است که هرکدام از این قسمت ها نماینده یکی از اقشار فعال بسیج در این دوره و دوره دفاع مقدس است.

در این میان معاونت فرهنگسازی بسیج دانشجویی در فضایی که در این محل در اختیار دارد، اقدام به ایجاد یک فضای شبیه سازی شده با موضوع کلاس دانشجویی جهت برگزاری نشست‌های دانشجویی با موضوعاتی پیرامون دفاع مقدس کرده است.

این نمایشگاه از روز چهارشنبه دو مهر ماه ۱۳۹۹ برپا شده و تا چهارشنبه نهم مهرماه به مدت یک هفته هرروز از ساعت ۹ الی ۱۷ فعال است.

بسیج دانشجویی هر روز در ساعت‌های ۱۰ الی ۱۱ و ۱۵:۱۵ الی۱۶:۳۰ اقدام به برگزاری نشست‌های دانشجویی موضوعاتی همانند عقلانیت در دفاع مقدس، الگوی امت و امامت در دفاع مقدس، خانواده و اهمیت مرزبانی آن، سینمای دفاع مقدس و…می‌کند و آماده استقبال از دانشجویان و ملت همیشه انقلابی می باشد.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن