سیاسی

برگزاری نود و هفتمین دوره دانش‌افزایی اساتید دانشگاه علوم پزشکی ایران

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ – ۱۴:۳۶ برگزاری نود و هفتمین دوره دانش‌افزایی اساتید دانشگاه علوم پزشکی ایران

به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نود و هفتمین دوره دانش افزایی استادان با موضوع «روشنفکری در عصر حاضر» با حضور جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

برگزاری نود و هفتمین دوره دانش‌افزایی اساتید دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نود و هفتمین دوره دانش افزایی استادان با موضوع «روشنفکری در عصر حاضر» با حضور جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و ابوالفضل روحی عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) در سالن اجتماعات شهید یاسینی مرکز همایش های رازی این دانشگاه برگزار شد.

در این دوره که برای نخستین بار به موضوع جریانات روشنفکری در ایران و غرب تحت عنوان دوره های دانش افزایی پرداخته شد با تعریف ویژگیها و مشخصه های روشنفکری و روشنفکرنمایی، به شروع و خاستگاه روشنفکری و روشنفکران در غرب و ایران اشاره شد و دیدگاههای چندین شخصیت مطرح روشنفکری از جمله لوتر، اسپینوزا و … از غرب و سیدجمال الدین اسدآبادی، اقبال لاهوری، دکتر شریعتی و… از شرق مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

بخش اول این دوره به مدت ۸ ساعت برگزار شد و بخش تکمیلی آن به منظور بررسی سایر شخصیت هایی که به عنوان روشنفکر مطرح هستند و جریان های داخلی منبعث از آنها در آینده نزدیک برگزار خواهدشد.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن