اجتماعی

برگزاری گردهمایی مشترک پایگاه‌های بسیج فرهنگیان وزارت آموزش‌وپرورش با حضور وزیر آموزش‌وپرورش

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ – ۱۲:۴۳ برگزاری گردهمایی مشترک پایگاه‌های بسیج فرهنگیان وزارت آموزش‌وپرورش با حضور وزیر آموزش‌وپرورش

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گردهمایی مشترک پایگاه‌های بسیج فرهنگیان وزارت آموزش‌وپرورش با حضور وزیر آموزش‌وپرورش برگزار شد.

برگزاری گردهمایی مشترک پایگاه‌های بسیج فرهنگیان وزارت آموزش‌وپرورش با حضور وزیر آموزش‌وپرورش

به گزارش خبرنگار آموزش‌ و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه گردهمایی مشترک اعضای پایگاه‌های بسیج فرهنگیان وزارت آموزش ‌و پرورش، در پاسخ به این پرسش که «با توجه به وضعیت قرمز کرونا در اکثر استان‌ها، برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس ندارید؟»، اظهار کرد: موظفیم که انواع آموزش را پیش‌بینی کنیم و در اختیار قرار دهیم و این کار را انجام دادیم اما مرجع صلاحیت‌دار برای اینکه حضور افراد در مدرسه ضرر دارد و باید و نباید مدارس تعطیل شود، ستاد ملی کروناست و در مصوبه این هفته هم هر منطقه‌ای که مشکلاتشان حاد می‌شود به پیشنهاد وزارت بهداشت و وزارت کشور، ستاد ملی کرونا، اختیاراتی تفویض کرد.

وی ادامه داد: اعلام کردیم که حضور دانش‌آموزان اختیاری است و آنهایی که حضور پیدا می‌کنند، رعایت پروتکل‌ها می‌شود؛ خطری که آنها را در مدرسه تهدید می‌کند، بیشتر از خطری نیست که جاهای دیگر که هستند، آنها را تهدید می‌کند.

به گزارش فارس، در این گردهمایی که بسیجیان پایگاه‌های ۲۲گانه حوزه ستادی آموزش‌وپرورش حضور داشتند برنامه‌های متنوعی ازجمله سرودخوانی دانش آموزان اجرا شد و وزیر آموزش‌وپرورش نیز به ایراد سخنرانی پرداخت.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن