اقتصادی

بزرگ‌ترین شرکت نفتی آمریکا دنبال اخراج کارمندان خود در جهان است

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۴:۵۶ بزرگ‌ترین شرکت نفتی آمریکا دنبال اخراج کارمندان خود در جهان است

شرکت اگزون مبیل آمریکا در حال برنامه‌ریزی برای اخراج بسیاری از کارمندانش در سراسر جهان است.

بزرگ‌ترین شرکت نفتی آمریکا دنبال اخراج کارمندان خود در جهان است

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت اگزون مبیل آمریکا که در واقع بزرگ‌ترین شرکت نفتی این کشور و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نفتی جهان به شمار می‌رود، امروز اعلام کرد که در حال ارزیابی شرایط برای اخراج بسیاری از کارمندانش در سراسر جهان است.

سخنگوی این شرکت اعلام کرد که اگزون مبیل در حال اجرای طرح تعدیل داوطلبانه کارمندان در استرالیاست.

سقوط قیمت نفت در بازار جهانی ناشی از کاهش شدید تقاضا به عنوان بخشی از تبعات شیوع ویروس کرونا بسیاری از شرکت‌های نفتی را بر آن داشته تا تعداد قابل توجهی از کارمندانشان را اخراج کنند که اگزون مبیل یکی از بزرگ‌ترین آنهاست.

این شرکت سرمایه‌گذاری خود برای سال جاری را 30 درصد کاهش داده و ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد، هم هزینه سرمایه‌گذاری و هم هزینه عملیاتی خود را با هدف حفظ سوددهی خود پایین بیاورد. این شرکت در سه ماهه اول و دوم سال جاری اعلام ضرر کرد.

کیسی نورتون، سخنگوی اگزون مبیل در دفتر مرکزی این شرکت در تگزاس آمریکا گفت: ما کشور به کشور در حال ارزیابی شرایط برای بالا بردن بهره‌وری خود با توجه به شرایط کنونی بازار هستیم تا بتوانیم در آینده عملکرد قوی‌تری داشته باشیم.

اعلام امروز اگزون مبیل درباره تعدیل کارمندان در واقع تغییر 180 درجه‌ای سیاست‌های این شرکت نسبت به دو ماه پیش محسوب می‌شود؛ چراکه اگزون در ماه جولای گفته بود، قصد ندارد، برای سال جاری تعدیل نیرو کند.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن