ورزشی

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| برد قاطع ایران برابر قطر در پنجره سوم/ صدرنشینی و صعود قطعی شد

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 19:43 منتشر شده در مورخ: 1400/03/22 شناسه خبر: 1742456 بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| برد قاطع ایران برابر قطر در پنجره سوم/ صدرنشینی و صعود قطعی شد بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| برد قاطع ایران برابر قطر در پنجره سوم/ صدرنشینی و صعود قطعی شد تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا قطر را شکست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌ ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا که به میزبانی اردن برگزار می شود، امروز شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، به مصاف تیم ملی قطر رفت.

تیم‌ ملی ایران این دیدار با ترکیب ابتدایی آرون ‌گرامی‌پور، ارسلان کاظمی، صمد نیکخواه بهرامی، محمد جمشیدی و بهنام یخچالی آغاز کرد. قطر نیز با ترکیب ابتدایی خالد محمد، باباکار، مومر تالا، امیر مویکیچ و اندوی الحاج وارد زمین شد. ایران از همان دقیقه نخست بازی برتری خود را به تیم قطر دیکته کرد و از حریف جلو افتاد و در نهایت موفق شد در یک بازی یکطرفه و برتر با نتیجه ۸۴ بر ۴۶ بر حریف خود غلبه کند. نتایج کوارترهای این بازی به شرح زیر است: کوارتر اول: ۲۲ – ۱۳ ایران کوارتر دوم: ۱۹ – ۱۰ ایران کوارتر سوم: ۲۵ – ۱۸ ایران کوارتر چهارم: ۱۸ – ۵ ایران در این دیدار هر ۱۲ بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان به میدان رفتند و ۱۱ بازیکن موفق به کسب امتیاز شدند. به این ترتیب ایران با ۴ برد و یک باخت صدرنشینی خود در گروه E رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا و صعود خود را تثبیت کرد. در دیگر دیدار این گروه تیم ملی عربستان با نتیجه ۷۹ بر ۷۷ بر تیم ملی سوریه غلبه کرد. تیم ملی بسکتبال ایران روز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران در آخرین دیدار خود در مسابقات پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا به مصاف تیم ملی عربستان خواهد رفت. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1742456 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن