سیاسی

بسیج اساتید دانشگاه آزاد: دوران دفاع مقدس الگوی ما برای سربلندی در «گام دوم» باشد

سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ – ۱۱:۰۲ بسیج اساتید دانشگاه آزاد: دوران دفاع مقدس الگوی ما برای سربلندی در «گام دوم» باشد

بسیج اساتید دانشگاه آزاد طی بیانیه‌ای به مناسبت هفته دفاع مقدس اعلام کرد: وظیفه کنونی ماست که بیدار و هوشیار و با استفاده از فرهنگ جهاد و مقاومت و با توکل به خداوند متعال و تکیه بر توان داخلی و بومی نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد: دوران دفاع مقدس الگوی ما برای سربلندی در «گام دوم» باشد

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه‌ای به مناسبت هفته دفاع مقدس اعلام کرد: به مسئولین متذکر می‌شویم که یادآوری و بزرگداشت هفته دفاع مقدس، صرفا یادآوری تاریخ غرورآفرین گذشته نیست. "جنگی که بود" را باید سرلوحه جنگی که هست قرار دهیم تا در "گام دوم" سربلند شویم.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام علی (‏ع):

إنَّ الجِهادَ بابٌ مِن أبوابِ الجَنَّةِ فَتَحَهُ اللَّهُ لِخاصَّةِ أولیائِهِ (جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آن را بر روی اولیای خاص خود گشوده است) نهج البلاغه ، خطبه ۲۷ .

دفاع مقدس هشت ساله عرصه ظهور و فعلیت بسیاری از خصایل فردی، اجتماعی، سیاسی و حتی اقتصادی برای ملت ایران شد.

دفاع مقدس برکات صبر و پایداری را به ملت نشان داد. دشمنان اسلام و ایران خیال می‌کردند با حمله نظامی گسترده می‌توانند انقلاب اسلامی را که هدیه الهی بود، از بین ببرند اما با رهبری حکیمانه امام امت و با حمایت همه‌جانبه ملت ایران از رزمندگان اسلام، شکست خوردند و امیدشان ناامید شد. دفاع مقدس نشان داد که چگونه جمعی کوچک و قلیل می‌توانند به اذن پروردگار بر جمعی وسیع که یک دنیا تجهیزات و نفرات از آنان حمایت می‌کرد غلبه کند.

جبهه‌ها دانشگاه بزرگی برای انسان‌سازی شدند و در این جنگ ملت ایران بهتر از مسلمین صدر اسلام، درخشیدند و هیچ‌گاه امامشان را تنها نگذاشتند. دفاع مقدس معدن و منبع فرهنگی عظیمی برای عزت، پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی ایجاد کرد که نباید به فراموشی سپرده شود.

اکنون سالهاست که دشمن از شکست ملت ایران از طریق نظامی مایوس شده و جنگ نرم فرهنگی-رسانه ای و جنگ اقتصادی را توامان پیش می برد و ماهنوز در جنگ واقعی، جدی و ملموس با کبر و اسکتبار جهانی زر اندودان و فرصت طلبان داخلی و مفسدان هستیم.

ما اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی در برابر رزمندگان و خانواده های معزز شهداو جانبازان و ازادگان دلیر دوران دفاع مقدس سر تعظیم و سپاس فرود می‌آوریم و به مسئولین متذکر می‌شویم که یادآوری و بزرگداشت هفته دفاع مقدس، صرفا یادآوری تاریخ غرورآفرین گذشته نیست. "جنگی که بود" را باید سرلوحه جنگی که هست قرار دهیم تا در "گام دوم" سربلند شویم.

وظیفه کنونی ماست که بیدار و هوشیار و با استفاده از فرهنگ جهاد و مقاومت و با توکل به خداوند متعال و تکیه بر توان داخلی و بومی نقشه های دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام را نقش بر آب نماییم.

انشالله.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن