سیاسی

بسیج دانشجویی به‌‌دنبال حل مشکلات کشور و تربیت نیروی تراز انقلاب است

جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۴:۴۱ بسیج دانشجویی به‌‌دنبال حل مشکلات کشور و تربیت نیروی تراز انقلاب است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: حل مشکلات کشور و تربیت نیروی تراز انقلاب رسالت اصلی بسیج دانشجویی است.

بسیج دانشجویی به‌‌دنبال حل مشکلات کشور و تربیت نیروی تراز انقلاب است

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدجواد نیک‌روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان بیان کرد: بسیج دانشجویی با عنایات ویژه امامین انقلاب به درختی پرثمر بدل شده که در عرصه های مختلف حرف برای گفتن دارد.
وی با تاکید بر اینکه دشمن امروز دیگر به دنبال جنگ سخت با جمهوری اسلامی نیست، ادامه داد: همگان اذعان دارند که دشمنان انقلاب اسلامی نگاه خود را معطوف جنگ هیبریدی کرده و برای این منظور می‌طلبد جبهه انقلاب هم با دانش مقابل این هجمه‌ها ایستادگی کنند.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اشاره و بیان کرد: طلیعه گام دوم انقلاب سربازان خود را می طلبد سربازانی که باید از نسل جوان انقلاب انتخاب شوند.
وی به تربیت نیروی تراز انقلاب را ماموریت اصلی سازمان بسیج دانشجویی عنوان کرد و گفت: در مجلس یازدهم نزدیک به 40 نفر از نمایندگان مجلس از ادوار بسیج دانشجویی هستند که این نشان می دهد مسیری که در این نهاد مقدس طی شده مسیری صحیح بوده است.
نیک روش تصریح کرد: نهضت ایجاد و تقویت هسته های مسئله محوری که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد در بستر بسیج دانشجویی رشد یافته و مسلما در آینده ثمرات آن برای مردم و کشور هویدا خواهد شد.
وی در پایان به ظرفیت های سیستان و بلوچستان اشاره کرده و ادامه داد: این استان پهناور هم به لحاظ علمی و هم به لحاظ منابع خدادادی بسیار غنی است که امیدواریم با حمایت های مسئولین این ظرفیت ها شکوفا شده و مردم بهره مند و منتفع شوند.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات علیرضا کیخا در بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان قدردانی به عمل آمد و ابوالفضل سرگزی به عنوان مسئول جدید معرفی شد.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن