ورزشی

بغلانی: از وقتی مادر شدم با انگیزه بیشتر به باشگاه می روم/ از دیدن عکس هایم شگفت زده شدم

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 12:13 منتشر شده در مورخ: 1400/06/13 شناسه خبر: 1765273 امیدوارم پسرم مثل دیگر شاگردانم بتواند روزی افتخارات زیادی کسب کند؛ بغلانی: از وقتی مادر شدم با انگیزه بیشتر به باشگاه می روم/ از دیدن عکس هایم شگفت زده شدم بغلانی: از وقتی مادر شدم با انگیزه بیشتر به باشگاه می روم/ از دیدن عکس هایم شگفت زده شدم مربی سازنده کشورمان گفت: قبل از اینکه به طور واقعی مادر شوم، این احساس مادرانه را با شاگردانم تجربه میکردم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته؛ فاطمه بغلانی پور مربی سازنده کاراته کشورمان که عکس او در شبکه های اجتماعی به صورت زیادی دیده شد، در همین باره اظهار داشت: واقعا از پخش شدن عکسم که در کنار پسرم در حال کوچ بودم، شگفت زده شدم. از تمام کسانی که با منتشر شدن آن باعث دلگرمی و ایجاد روحیه به من و تمامی مادران این سرزمین شدند بسیار ممنونم و امیدوارم لایق این احساس مردم باشم.

وی افزود: همانطور که این عکسها نشان داد، مادر بودن جلوی پیشرفت هیچ زنی را نمیگیرد بلکه حتی به پیشرفت زنان جامعه کمک بسیاری خواهد کرد. من از وقتی که مادر شدم با انگیزه بیشتر به باشگاه می روم و با شاگردانم تمرین می کنم. بغلانی در ادامه درباره مادر شدنش گفت: قبل از اینکه مادر واقعی شوم، مادر بودن را با شاگردانم تجربه کردم. تمامی شاگردانم از بچگی با من بزرگ شدند طوری که با خنده آن ها خندیدم و با گریه آن ها گریه کردم. همگی در کنار هم از صفر شروع کردیم و به بهترین نتایج دست پیدا کردیم و این مسیر موفقیت شاگردانم همچنان ادامه خواهد داشت. مربی سازنده کاراته کشورمان درمورد شاگردانش تصریح کرد: شاگردان من در باشگاه دخترانم هستند و خداراشکر با کمک یکدیگر موفقیت های زیادی را تجربه کرده ایم که تمامی دختران من چه در کاتا و چه در کومیته در اردو های تیم ملی تمام رده های سنی بوده اند و برای کشور عزیزمان افتخارات زیادی در عرصه بین المللی نیز کسب کرده اند. وی ادامه داد: امیدوارم پسرم که از این سال با من در مسابقات و در باشگاه حضور دارد مثل دیگر شاگردانم بتواند روزی افتخارات زیادی کسب کند و باعث شادی مردم کشورش شود. بغلانی در پایان درمورد مربیان سازنده اذعان داشت: مربیان قهرمان پرور زیادی در کشور وجود دارند که دیده نمی شوند، امیدوارم این گام نخست برای دیده شدن مربیان زحمت کش باشد تا از این طریق بخشی از زحمات مربیان سازنده جبران شود. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1765273 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن