سیاسی

به‌جای خرید واکسن کرونا از خارج به توانمندی دانشمندان خودمان تکیه کنیم

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ – ۰۵:۳۴ به‌جای خرید واکسن کرونا از خارج به توانمندی دانشمندان خودمان تکیه کنیم

نماینده سبزوار در مجلس دهم گفت: به جای تکیه کردن به خارج و خرید واکسن کرونا از بازارهای جهانی، به توانمندی دانشمندان خودمان تکیه کنیم و سعی کنیم نیاز خود را با تکیه بر توانمندی‌های داخلی تهیه کنیم.

به‌جای خرید واکسن کرونا از خارج به توانمندی دانشمندان خودمان تکیه کنیم

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به منابع محدود ارزی قادر به خرید واکسن کرونا از بازارهای جهانی نیستیم.

وی افزود: علاوه بر این ما با شرایط تحریمی مواجهیم و همین مسئله محدودیت ما را برای این منظور بیشتر می‌کند و ما با مشکلات بیشتری در این ارتباط برای خرید واکسن کرونا مواجه هستیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس دهم اظهار داشت: بهتر است به جای تکیه کردن به خارج و خرید واکسن کرونا از بازارهای جهانی، به توانمندی دانشمندان خودمان تکیه کنیم و سعی کنیم نیاز خود را با تکیه بر توانمندی‌های داخلی تهیه کنیم.

مقصودی خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از پیشرفت‌های علمی و پزشکی جهان با نقش تأثیرگذار دانشمندان ایرانی اتفاق می‌افتد که در کشورهای مختلف جهان هستند، پس این مسئله نشان می‌دهد که با تکیه بر توان دانشمندان خود در این عرصه موفق شویم.

وی افزود: علاوه بر این، بهترین کار پیشگیری است تا درمان و لازم است تا مردم دستورالعمل‌های پزشکی را برای پیشگیری به ابتلای بیماری کرونا را در دستورکار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن