سیاسی

به بهانه گرامیداشت هفته بسیج

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ – ۱۴:۳۵ به بهانه گرامیداشت هفته بسیج

مردم ایران با تکیه بر آرمانهای بسیج تحت فرمان ولی فقیه، انسجام و اتحاد لازم را بیش از گذشته در بین قشرهای مختلف جامعه گسترش دهند و تا نیروی عظیم و پر ظرفیت بسیج در حل مشکلات اساسی جامعه نقش محوری ایجاد نمایند.

به بهانه گرامیداشت هفته بسیج

خبرگزاری فارس؛ یادداشت ـ علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی: اسلامی تحقق انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین تحول دوران معاصر دو دستاورد بزرگ به همراه داشت: اولین آن تاسیس نظام اسلامی و دومین دستاورد بزرگ آن تاسیس شجره طیبه بسیج است که در صدر دستاوردهای انقلاب اسلامی قرار دارد.

تردیدی نیست که حضرت امام خمینی رحمت الله علیه، با در نظر گرفتن شرایط ساختاری و تاریخی کشور و با توجه به مفهوم واژه بسیج، مواردی دیگر را نیز که شامل وحدت و وفاق ملی می شود، در نظر داشته و با این مترادف سازی بدنبال ایجاد اتحادملی بوده است.

با تشکیل نیروی مردمی بسیج، ماموریت ها و وظایف سنگینی بر دوش آن گذارده شد تا در خیابان انقلاب اسلامی، بدون توقف و با آگاهی از وضعیت موجود در سایه پر برکت ولایت فقیه حرکت کند.

به نظر می رسد با برنامه ریزی دراز مدت و آینده نگری، جوانگرایی و توجه به نیروی پرظرفیت و با استعداد بسیج، و تربیت نیروهای متخصص و کارآمد،و همچنین عمق بخشی به باورها و اندیشه های دینی و معرفتی و افزایش آگاهی و بصیرت در بین نیروها، می توان برای این نیروی عظیم مردمی، پشتوانه سازی و برای محفاظت از ارزشها و پاسداری از انقلاب اسلامی به توان ویژه آن تکیه کرد.

از آنجا که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همواره به رویش ها و تربیت انسانهای شایسته در این نهاد انقلابی تاکید داشته اند، لازم است با الگوسازی برای جوانان، بر شناسایی، جذب و آموزش نیروها تاکید شود تا با پشتوانه سازی برای نیروهای بسیجی موجود، یکی از نیازهای اساسی شجره طیبه بسیج را برای آینده ، تامین کرد.

اینجانب، به عنوان نماینده مردم دیار معمار کبیر انقلاب،حضرت امام خمینی رحمت الله علیه، با تبریک ویژه هفته بسیج ، بسیار خرسند و مفتخرم که از این نیروی مقتدر به عنوان پایگاهی اصیل در شهرها و روستاها برای حفظ ارتباط مستمر و موثر با اقشار مختلف مردم یاد کنم و امیدوارم همچون گذشته، مردم عزیز ایران اسلامی با تکیه بر آرمانهای بسیج تحت فرمان ولی فقیه، انسجام و اتحاد لازم را بیش از گذشته در بین قشرهای مختلف جامعه گسترش دهند و تا نیروی عظیم و پر ظرفیت بسیج در حل مشکلات اساسی جامعه نقش محوری ایجاد نمایند.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن