ورزشی

به موفقیت های هندبال خوشبین هستم/ حضور مانوئل مونتایا در ایران را به فال نیک می گیرم

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 18:45 منتشر شده در مورخ: 1400/05/24 شناسه خبر: 1759993 رئیس کمیته ملی المپیک در دیدار با سرمربی تیم ملی هندبال: به موفقیت های هندبال خوشبین هستم/ حضور مانوئل مونتایا در ایران را به فال نیک می گیرم به موفقیت های هندبال خوشبین هستم/ حضور مانوئل مونتایا در ایران را به فال نیک می گیرم صبح امروز مانوئل مونتایا سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال کشورمان با حضور در آکادمی ملی المپیک با سیدرضا صالحی امیری رئیس، کیکاوس سعیدی دبیرکل و باقرزاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛صبح امروز مانوئل مونتایا سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال کشورمان با حضور در آکادمی ملی المپیک با سیدرضا صالحی امیری رئیس، کیکاوس سعیدی دبیرکل و باقرزاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه دکتر صالحی امیری ضمن عرض خوش آمد به مانوئل مونتایا ابراز امیدواری کرد که هندبال ایران بتواند روزهای خوبی را تجربه کند.

وی با بیان اینکه بایستی هدف گذاری ما تلاش برای حضور در المپیک 2024 پاریس باشد، افزود: من رزومه مانوئل مونتایا را دیدم و خوشحالم که یک مربی باتجربه و دانش به کشور ما آمده تا به هندبال کمک کند. صالحی امیری ادامه داد: هندبال ایران ظرفیت های بالایی دارد و آقای پاکدل هم شبانه روز در حال تلاش هستند و ما امیدواریم که بتوانیم در وهله اول در آسیا و سپس در مسابقات جهانی موفق ظاهر شویم و مطمئن باشید مجموعه کمیته ملی المپیک حمایت لازم را از هندبال خواهد کرد. در ادامه این دیدار مانوئل مونتایا با ابراز خرسندی از دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک گفت: از اینکه در کشور ایران حضور دارم، بسیار خوشحالم. من به ایران آمده ام که به هندبال شما کمک کنم و مطمئن باشید از تمام دانش و تجربه خود در این راه بهره خواهم برد. در پایان این جلسه نیز علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، از حمایت های ارزشمند کمیته ملی المپیک به خصوص دکتر صالحی امیری تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد هندبال ایران بتواند در یک بازه زمانی معین به سطح اول آسیا بازگردد. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1759993 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن