اقتصادی

بوئینگ بیش از 10درصد کارمندانش را اخراج می‌کند

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۳:۳۴ بوئینگ بیش از 10درصد کارمندانش را اخراج می‌کند

همه گیری بیماری کووید 19 و مشکلات هواپیمای 737، شرکت بوئینگ را در آستانه اخراج بیش از 10 درصد از کارمندانش قرار داده است.

بوئینگ بیش از 10درصد کارمندانش را اخراج می‌کند

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، یک مدیر اجرایی ارشد این شرکت اعلام کرده که بوئینگ در صدد اخراج بیش از 10 درصد از کارمندانش به دلیل مواجهه با بیماری کووید 19 و کاهش زیاد درآمدهای این شرکت است.

کالهون در گزارشی که توسط بلومبرگ منتشر شده اعلام کرده است که شرکت‌های زیان دیده دور دومی از اخراج کارمندان خود را برای کنار آمدن با واقعیت موجود وضعیت اقتصادی مطرح می‌کنند. آنها تلاش می‌کنند با این تعدیل نیرو نقدینگی خود را مدیریت کنند تا بلکه بتوانند دوباره به ریل رشد بازگردند.

وی گفت: «ما پیش‌بینی می‌کنیم طی سه سال آینده بازار بسیار محدودتری در فروش هواپیما خواهیم داشت».

این گزارش اضافه می‌کند شرکت بوئینگ در حال ارزیابی مجدد نیروهایش است چرا که اوضاع اقتصادی رو به نزول است و احتمالا این کاهش نیرو تا 19 هزار نفر برسد.

به رغم اینکه استخدام نیروی جدید در حوزه مسافرت هوایی و دفاعی به دلیل کاهش درآمدهای بازرگانی هم رو به کاهش است.

بر اساس این گزارش شرکت‌های هواپیمایی زیان دیده به واسطه همه گیری بیماری کووید 19 سبب شد که 6700 نیرو را در ماه می اخراج کند.

بر اساس این گزارش مشکل شرکت هواپیمایی بویینگ از مارس سال گذشته و پس از آنکه مشکلات در هواپیمای 737 مکس ایجاد شد، به وجود آمد.

دو سانخه هوایی این نوع هواپیما در اندونزی و اتیوپی که باعث کشته شدن 346 نفر شد بحران برای این شرکت هواپیمایی را بیشتر کرد و مسئولان هواپیمایی فدرال طرحی را برای بررسی سلامت این نوع هواپیماها آغاز کردند که سرو صدای زیادی برای تائید دوباره این هواپیماها ایجاد کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن