اجتماعی

بوستان وصال در منطقه 19 احداث می‌شود

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ – ۰۶:۴۳ بوستان وصال در منطقه 19 احداث می‌شود

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به کلنگ زنی بوستان وصال در منطقه 19 گفت: راه اندازی این بوستان در ارتقای زندگی شهروندان تأثیر زیادی دارد.

بوستان وصال در منطقه 19 احداث می‌شود

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، زهرا نژاد بهرام درباره احداث بوستان وصال در منطقه 19 اظهارداشت: ایجاد این بوستان گامی مهم در راستای بهبود وضعیت محیطی شهرک وصال و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان این منطقه است.

وی افزود: این بوستان بنابر ضرورت بهره برداری از فضاهای شهری بویژه برای سالمندان و کودکان، متناسب با جمعیت ساکن در این شهرک و با رعایت ضوابط مناسب سازی و رفع فضاهای شهری احداث می‌شود.

این مسوول ضمن قدردانی از مدیریت شهری منطقه در پیگیری مطالبات بحق شهروندان و رفع آنها بیان کرد: پیش از این نیز آسفالت این بوستان به همت شهرداری منطقه انجام و درنتیجه باعث تسهیل تردد شهروندان و رضایت آنان شد.

علی توکلی شهردار منطقه ۱۹ نیز رسیدگی به معابر شهرک وصال را از مطالبات جدی شهروندان و شورایاران دانست و اعلام کرد: معابر این شهرک نزدیک به 9 سال به صورت خاکی بود و در راستای رفع این مشکل آسفالت 5 خیابان متصل به شهرک با تأمین بودجه مورد نیاز انجام شد.

وی ادامه داد: احداث این بوستان به منظور تأمین سرانه فضای سبز شهرک وصال در اولویت اقدامات اجرایی این منطقه قرار گرفت که به منظور تکمیل آن بحث احداث فضای سبز تا پایان سال اجرا و در سال آتی نیز ابنیه بوستان ایجاد خواهد شد.

به گفته توکلی بوستان وصال در زمینی به مساحت 3 هزار و 100 متر مربع به امکاناتی همچون 250 مترمربع زمین بازی، هزار و 300 متر مربع فضای سبز و 200 مترمربع فضای اداری مجهز می‌شود.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن