ورزشی

بوکس قهرمانی جوانان جهان| ریگی با شکست مقابل بوکسور ازبکستان از دور رقابتها کنار رفت

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 18:08 منتشر شده در مورخ: 1400/01/25 شناسه خبر: 1724735 بوکس قهرمانی جوانان جهان| ریگی با شکست مقابل بوکسور ازبکستان از دور رقابتها کنار رفت بوکس قهرمانی جوانان جهان| ریگی با شکست مقابل بوکسور ازبکستان از دور رقابتها کنار رفت بوکسور وزن 52 کیلوگرم ایران با قبول شکست مقابل مظروف از ازبکستان حذف زودهنگامی از رینگ جهانی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان جوانان از روز دوشنبه در شهر کلیتس لهستان آغاز شده و ۱۱ روز ادامه خواهد داشت.

امروز (چهارشنبه)تیم ایران 3 نماینده در رینگ جهانی دارد. در وزن 52 کیلوگرم مصطفی ریگی مقابل مظفروف از ازبکستان قرار گرفت. در این مبارزه ریگی بوکسور سیستان و بلوچستانی ایران تلاش کرد تا بوکسور ازبکستانی را از نفس بی اندازد اما پس از شکست در دو راند، مجبور شد در راند سوم برای جبران نتیجه تلاش کند اما در نهایت مظفروف از ازبکستان برنده این دیدار لقب گرفت تا ریگی از دور رقابتها کنار برود. همچنین از ساعاتی دیگر سیدعلی سیدصدری در 91 کیلوگرم و مهدی پرویزی در 49 کیلوگرم هر دو مقابل بوکسورهای کلمبیایی قرار می گیرند. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1724735 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن