سیاسی

بیانیه نمایندگان مجلس | رزمایش اخیر نیروی هوایی برای دوستان منطقه‌ای ما مایه خوشحالی است

سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ – ۱۴:۳۴ بیانیه نمایندگان مجلس | رزمایش اخیر نیروی هوایی برای دوستان منطقه‌ای ما مایه خوشحالی است

نمایندگان مجلس تصریح کردند: نیروی هوایی با تامین قطعات و فناوری بالا و از منابع داخلی نه تنها آسیبی از تحریم ندیده بلکه به مراتب قوی تر از قبل ظاهر شد و قطعا رزمایش اخیر برای دوستان ما در منطقه مایه خوشحالی و امید خواهد بود.

بیانیه نمایندگان مجلس | رزمایش اخیر نیروی هوایی برای دوستان منطقه‌ای ما مایه خوشحالی است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز پارلمان بیانیه ۱۶۷ نفر از نمایندگان درباره حمایت از نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی را قرائت کرد.

متن این بیانیه نمایندگان مجلس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَقَاتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَکُمْ وَلَا تَعْتَدُوا إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ «سوره بقره آیه ۱۹۰»

در راه خدا با کسانی که با شما می جنگند نبرد کنید و از حد تجاوز ننمایید که خداوند تجاوزکاران را دوست ندارد.

ما معتقد به انضباط آهنین، نظم منطقی، کار علمی، آموزش به روز و تامین سلاح برای نیروهای مسلح خود هستیم اما همه این ها را در کنار تقوا، توکل و دلدادگی به آرمان ها و مردم معتبر می دانیم. فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی

نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از شرکت در ۲ رزمایش مشترک ذوالفقار آجا و رزمایش مشترک قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) از مورخ ۷ آبان ماه ۹۹ به مدت ۵ روز اقدام به برگزاری رزمایش مستقل و کامل آفندی با رمز یا صادق آل محمد (ص) نمود. در این رزمایش هواپیماهای با سرنشین و بدون سرنشین مجهز به محموله های اطلاعاتی، جنگال، موشک های دوربرد و هدفمند و نقطه زن و بمب های دورایستا اهداف دشمن فرضی را مورد اثبات قرار داده و منهدم نمودند.

در این رزمایش خلبانان جوان مهمات بومی، تکنیک های متنوع و پیشرفته ای را برای حمله به دشمن فرضی به اجرا درآوردند و بر کلیه اهداف از پیش تعیین شده دست یافتند. شایان ذکر اینکه نهاجا در حالی اقدام به برگزاری سه رزمایش پرفشار در طول ۳ ماه اخیر نموده که دشمن زبون مدعی است با اعمال فشار کشور ایران را دچار مشکل نموده است در حالی که مشاهده می نماییم نیروی هوایی با تامین قطعات و فناوری بالا و از منابع داخلی نه تنها آسیبی از تحریم ندیده بلکه به مراتب قوی تر از قبل ظاهر شد و قطعا این رزمایش برای دوستان ما در منطقه مایه خوشحالی و امید خواهد بود زیرا متوجه خواهند شد که جمهوری اسلامی ایران از تجهیزات و توان دفاعی بالا برخوردار می باشد.

امروز ملت بزرگ ایران اسلامی قدرشناس همت و تلاش فرزندان خویش و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند و توفیق جوانان عزیز خود را در فراهم نمودن امنیت مرزهای گسترده میهن عزیز که زمینه ساز پیشرفت جامعه، رفاه، عدالت اجتماعی، سرافرازی و عزت دنیا و آخرت است می دانند.

بر این مبنا ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز به نمایندگی از ملت بزرگ ایران اسلامی از تلاش های صادقانه و مجاهدت های خستگی ناپذیر فرماندهان، افسران، درجه داران و سربازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه امیرفرماندهی محترم نهاجا سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده قدردانی می نماییم و امید داریم با توکل به خدا و با عنایت خاصه حضرت ولیعصر (عج) و تحت امر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای همواره در انجام وظیفه ویژه سربازی و خدمت رسانی به میهن اسلامی موفق و منصور باشند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن