اقتصادی

بیمه تجارت نو از بازار پایه به بازار دوم فرابورس ارتقا یافت

دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۹:۴۳ بیمه تجارت نو از بازار پایه به بازار دوم فرابورس ارتقا یافت

ببب

بیمه تجارت نو از بازار پایه به بازار دوم فرابورس ارتقا یافت

ببب

«بنو» از بازار پایه به بازار دوم ارتقا یافت

کشف قیمت 18330 ریالی هر سهم بیمه تجارت نو در بازار جدید

شرکت بیمه تجارت نو در نماد «بنو» پس از ارتقا از تابلو زرد بازار پایه به بازار دوم فرابورس ایران، امروز در جریان گشایش نماد با قیمت هر سهم 18330 ریال، معاملات خود را در بازار اصلی فرابورس آغاز کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، «بنو» نخستین نماد معاملاتی است که از ابتدای امسال در بازار فرابورس به روش گشایش نماد عرضه می‌شود و بدین ترتیب امروز سوم شهریورماه 99 دوازدهمین عرضه اولیه امسال فرابورس ایران (به روش گشایش نماد) رقم خورد در حالی که سایر عرضه‌های اولیه سال جاری به روش ثبت سفارش انجام شده است.

شرکت بیمه تجارت نو که در گروه «بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی» و زیرگروه «فعالیت‌های مالی و اجرایی» قرار دارد در جریان گشایش نماد، میزبان جابه‌جایی 11 میلیون و 179 هزار سهم به ارزش معاملاتی بیش از 204 میلیارد ریال بود که سهامداران حقیقی، مشارکت حدود 33 درصدی و سهامداران حقوقی مشارکت 67 درصدی در سمت خرید سهام «بنو» داشتند.

از سوی دیگر با آغاز معاملات سهام بنو در بازار دوم فرابورس، دامنه نوسان قیمت روزانه این سهم از 3 درصد (مربوط به تابلو زرد بازار پایه) به 5 درصد تغییر یافت.

شرکت بیمه تجارت نو پس از احراز تمامی شرایط لازم برای پذیرش از 16 تیرماه سال جاری به عنوان دویست و هجدهمین نماد معاملاتی (یکصد و سی‌امین مین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

طبق امیدنامه شرکت بنو، آخرین سرمایه ثبت‌شده این شرکت که در اوایل سال 95 تاسیس شده و در زمینه انجام عملیات بیمه‌ای مستقیم در انواع رشته‌های بیمه زندگی و غیرزندگی، تحصیل پوشش بیمه‌های اتکائی، سرمایه‌گذاری و … فعالیت می‌کند، یک هزار و 570 میلیارد ریال اعلام شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن