سیاسی

بیگی‌نژاد: جمهوری خواه و دموکرات 35 بار ایران را تحریم کرده/ مراقب شبکه بزک کننده آمریکا باشیم

سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ – ۲۳:۱۶ بیگی‌نژاد: جمهوری خواه و دموکرات 35 بار ایران را تحریم کرده/ مراقب شبکه بزک کننده آمریکا باشیم

نماینده ملایر در مجلس گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی 35 بار از سوی آمریکایی‌ها تحریم شده‌ایم که 24 تحریم از سوی دموکرات‌ها و 11 تحریم از سوی جمهوری‌خواهان بوده است در حالی که باید مراقب بزک کنندگان آنها باشیم.

بیگی‌نژاد: جمهوری خواه و دموکرات 35 بار ایران را تحریم کرده/ مراقب شبکه بزک کننده آمریکا باشیم

هادی بیگی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره شرطی کردن اقتصاد ایران به انتخابات آمریکا، اظهار داشت: باید به موضوع انتخابات آمریکا از دو زاویه نگاه کرد که زاویه اول آن است که اگر بایدن رای بیاورد برای ایران خوب بوده و خیلی‌ها در کشورمان بدنبال این هستند؛ این موضوع دروغی بزرگ محسوب شده و کلاهبرداری است.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ۳۵ بار از سوی آمریکایی‌ها تحریم شده‌ایم که ۲۴ تحریم از سوی دموکرات‌ها بوده و ۱۱ تحریم از سوی جمهوری‌خواهان علیه جمهوری اسلامی اعمال شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس خاطرنشان کرد: اولین تحریم بعد از انقلاب اسلامی از سوی دموکرات‌ها علیه ایران تصویب شده است ضمن اینکه سخت‌ترین تحریم‌ها هم در زمان اوباما علیه جمهوری اسلامی بوده است.

بیگی‌نژاد تصریح کرد: هم از نظر تعداد و هم از کیفیت، بیشترین و سخت ترین تحریم‌ها در دوران ریاست تحریم اوباما علیه جمهوری اسلامی بوده است چرا که جوری ساختارها را به یکدیگر بافته و محکم کردند که شرایط جمهوری اسلامی به شدت سخت شد.

وی افزود: اگر کسی عنوان کند که دموکرات‌ها افرادی باهوش و مودب هستند و می‌توان با آنها مذاکره کرد، دروغ گفته و کلاهبرداری بزرگی کرده است که این موضوع دقیقا مانند دروغ بودن برجام است.

نماینده مردم ملایر در مجلس خاطرنشان کرد: اگر به انتخابات آمریکا از زاویه دوم بنگریم متوجه می‌شویم عده‌ای در ایران به دنبال آن هستند که اقتصاد ایران را به انتخابات ایالات متحده پیوند بزنند؛ ظاهر قضیه نشان می‌دهد که این افراد بخشی از یک شبکه بین‌المللی مالی هستند که ریشه‌های آن در ایران وجود دارد و به صورت پیوسته و تنیده با یکدیگر هستند و بنا دارند عملا نشان دهند که انتخابات آمریکا بر اقتصاد ایران اثرگذار است.

بیگی‌نژاد تصریح کرد: اعضای حاضر در شبکه بین‌المللی مالی بنا دارند در ایران اینگونه القا کنند که رئیس‌جمهور آمریکا مؤثرتر از رئیس‌جمهور ایران است. در حالی که این موضوع یک فساد اقتصادی و جزئی از یک شبکه پیچیده فساد است که جای نگرانی دارد و می‌بایست این موضوع از سوی دستگاه‌های نظارتی و بازرسی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: اقداماتی که این شبکه فاسد بین‌المللی در ایران انجام می‌دهند هم خیانت است و هم ظلم به مردم؛ زیرا این عده ثروت کشور را به طور عجیبی در دستان خود گرفته‌اند و آشکار هم نیستند که بگوییم آنها را از مسئولیت‌شان عزل می‌کنیم؛ به نظر می‌رسد آنها پشت مدیران و مسئولان پنهان کردند.

نماینده مردم ملایر در مجلس خاطرنشان کرد: به نظر می رسد که عده‌ای در کشورمان آقازاده هستند و برخی‌ها هم گروه‌زاده یا صنف‌زاده هستند و آنها پشت صحنه بوده و ما آنها را رویت نمی‌کنیم که قطعا باید با آنها برخورد کنیم چرا که این دسته حاضر هستند مردم ایران را از بین ببرند ولی اینگونه القا می‌‌کنند که آمریکا در جمهوری اسلامی خیلی مؤثر است که روشی بسیار خطرناک محسوب می‌شود.

بیگی‌نژاد تصریح کرد: این دسته مذکور جوری شرایط را مهیا می‌کنند که اگر مردم ایران به پای صندوق رای بروند شرایط را به گونه‌ای مهیا می‌کنند که آنها در صف انتخابات بگویند هر آنچه ما رای می‌دهیم مهم نیست بلکه آمریکا هر آنچه که بخواهد در ایران انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن