سیاسی

تأکید ناظران هیأت رئیسه مجلس بر استقلال نمایندگان از بخش‌های اجرایی دفاترشان

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ – ۲۱:۲۳ تأکید ناظران هیأت رئیسه مجلس بر استقلال نمایندگان از بخش‌های اجرایی دفاترشان

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: در نشست امروز ناظران هیأت رئیسه موضوع دفاتر استانی و شهرستانی نمایندگان مورد بحث قرار گرفت و استقلال نمایندگان از بخش‌های اجرایی در ارتباط با تعیین مکانی برای دفتر مورد تأکید قرار گرفت.

تأکید ناظران هیأت رئیسه مجلس بر استقلال نمایندگان از بخش‌های اجرایی دفاترشان

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت:‌ در نشست امروز ناظران هیأت رئیسه درخواست تعدادی از معاونان پارلمانی سازمان‌های مختلف برای صدور کارت تردد به مجلس مورد بررسی قرار گرفت و با بعضی از آنها موافقت و با بعضی دیگر مخالفت شد.

وی افزود: در این جلسه همچنین درخواست تعدادی از کمیسیون‌ها برای معرفی افرادی به عنوان مشاور مورد بحث قرار گرفت و بنا شد تا افرادی به عنوان مشاور به این کمیسیون‌ها معرفی شوند.

وی افزود: در این جلسه موضوع تعیین مکانی به عنوان دفتر نمانیدگان در استان‌ها و شهرستان‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر این نکته تأکید شد تا نمایندگان در این باره از استقلال لازم برخوردار باشند و به شهرداران و فرمانداران و استانداران به خاطر یک مکانی برای دفتر مدیون نباشند تا این مسأله بر امر نظارت آنها تأثیر نگارد.

وی گفت: بر همین اساس بنا شد تا تصمیمات لازم درباره دفاتر استانی و شهرستانی نمایندگان اتخاذ شود تا شأن نمایندگان در این باره حفظ شود.

انتهای پیام/

پر بازدید ها پر بحث ترین ها بیشترین اشتراک بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن