فرهنگ و هنر

تام هاردی جایگزین دانیل کریگ در جیمزباند می‌شود

جیمز باند

سایتی به نام ولکان گزارش داده که قرار است هم زمان با اکران فیلم جیمزباند «زمانی برای مردن نیست» تام هاردی به عنوان دهمین جیمز باند به طور رسمی معرفی شود.

به گزارش مشرق، چندی پیش سایت ریدیو تیمز رای گیری برای انتخاب بازیگر جیمزباند برگزار کرد که از نگاه کاربران آن سایت، هنری کویل به لحاظ فیزیکی مناسب نقش جیمز باند شناخته شد.حال دوسایت دیلی تگراف و دیلی میل گزارش دادند که شنیده شده در ماه ژوئن به تام هاردی پیشنهاد نقش جیمزباند از سوی تهیه کنندگان داده شده است.

البته پس از یک تست موفق بازیگری به تام هاردی این پیشنهاد شده ولی مساله پر بودن وقت این بازیگر هم است. سایتی به نام ولکان گزارش داده که قرار است هم زمان با اکران فیلم جیمزباند «زمانی برای مردن نیست» تام هاردی به عنوان دهمین جیمز باند به طور رسمی معرفی شود. اما بر طبق این گزارش به دلیل تاخیر در زمان نمایش فیلم جیمزباند احتمالا اعلام تام هاردی به عنوان بازیگر جدید جیمزباند در اوایل سال آینده یا اواخر امسال خواهد بود.

خبرنگار سایت دیلی میل با کارگزار تام هاردی تماس گرفت تا پاسخ او را نسبت به این خبر بداند اما پاسخی نگرفت.پیشتر تام هاردی به ایفای نقش جیمزباند علاقه نشان داده بود.

منبع:دنیای تصویر

  • شهر خبر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن