اجتماعی

تاکنون از همه پتانسیل شورای عالی استانها استفاده نشده است

پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۰:۵۴ تاکنون از همه پتانسیل شورای عالی استانها استفاده نشده است

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت متاسفانه تا به امروز از همه ظرفیتها و پتانسیل شورای عالی استان‌ها استفاده نشده است.

تاکنون از همه پتانسیل شورای عالی استانها استفاده نشده است

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استانها صبح امروز در سی و چهارمین اجلاس خطاب به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه گفت شورای عالی استانها متشکل از ۷۵ نماینده از ۳۱ استان کشور است.

وی ادامه داد اصل تشکیل شورای عالی استانها به موجب اصل ۱۰۱ قانون اساسی است و در اصل ۱۰۲ کار اصلی شورای عالی استانها بردن طرح به مجلس برای اصلاح امور قلمداد شده است.

علیرضا احمدی حتماً استحضار دارید که بردن طرح به مجلس تنها از سوی نمایندگان مجلس و بعد از آن شورای عالی استانها ممکن خواهد بود اما متاسفانه از این ظرفیت در سال های اخیر استفاده درستی نشده است.

رئیس شورای عالی استانها گفت جامعه شورایی کشور جامعه بزرگی و ۱۲۵ هزار نفر هستند که این شبکه بر اساس قانون اساسی و قوانین موضوعه کشور شکل گرفته است.

وی ادامه داد ما در کوچکترین روستاها هم عضو شورا داریم و تنها نهادی هستیم که می توانیم سیاست های خرد و کلان کشور را از مرکز کشور تا مرد های کشور به اجرا درآورده و ضامن اجرای درست آن باشیم.

احمدی گفت اگر امروز یکی از شهرداری ها در سراسر کشور تعریف شود خیلی از خدمات نیمه‌کاره و ابتر میماند از این رو شوراها در پیشبرد اهداف کلی کشور نقش بزرگی دارند.

انتهای پیام/

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن