سیاسی

تاکید اعضای کمیسیون انرژی مجلس بر پرهیز از خام فروشی

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ – ۰۵:۱۳ تاکید اعضای کمیسیون انرژی مجلس بر پرهیز از خام فروشی

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس درباره نشست امروز این کمیسیون گفت: در این نشست نقشه راه توسعه صنایع پتروشیمی تدوین شد ضمن اینکه اعضای این کمیسیون بر پرهیز از خام فروشی تاکید کردند.

تاکید اعضای کمیسیون انرژی مجلس بر پرهیز از خام فروشی

هادی بیگی‌نژاد عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست امروز (یکشنبه 21 دی) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه اعضای کمیسیون انرژی به همراه نمایندگانی از بخش خصوصی، دولت و کارشناسان حوزه انرژی مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره توسعه صنایع پتروشیمی و پرهیز از خام فروشی بحث‌های مفصلی کردند.

وی افزود: ما به دنبال تدوین نقشه راهی با همکاری دولت، مجمع، مجلس و بخش خصوصی برای توسعه صنایع پتروشیمی و پرهیز از خام فروشی هستیم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: در این نشست مقرر شد تا جلسات هفتگی منسجمی در روز و ساعات مشخصی از هفته آینده تشکیل شود تا نقاط قوت و ضعف برنامه ششم توسعه بررسی شود و بتوانیم با همراهی تمامی بخش‌ها موانع توسعه صنایع پتروشیمی را رفع کنیم.

بیگی نژاد خاطرنشان کرد: امیدواریم در برنامه پنج ساله هفتم توسعه شاهد تحقق حذف خام فروشی در کشور باشیم.

وی افزود: اعضای کمیسیون انرژی مجلس تاکید داشتند که باید با یک نقشه درست به سمت پرهیز از خام فروشی رفت و با استفاده از تکنولوژی برتر صنایع تکمیلی را گسترش داد که بر همین اساس مقرر شد کمیته‌ای به‌منظور جلوگیری از خام‌فروشی با حضور مسئولان دولتی، نمایندگان مجمع تشخیص مصلحت نظام، نمایندگان مجلس و کارشناسان آن‌ها تشکیل شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن