سیاسی

تاکید کمیسیون آموزش مجلس بر تولیت آموزش و پرورش بر مهدهای کودک

سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۲۳:۲۳ تاکید کمیسیون آموزش مجلس بر تولیت آموزش و پرورش بر مهدهای کودک

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از تأکید اعضای این کمیسیون برای متولی‌گری آموزش و پرورش بر مهدهای کودک خبر داد و گفت: فقط 7 درصد مهدها زیر نظر بهزیستی هستند که باید مدیریت آنها به آموزش و پرورش بازگردد.

تاکید کمیسیون آموزش مجلس بر تولیت آموزش و پرورش بر مهدهای کودک

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر نشست امروز (سه‌شنبه ۲۵ شهریور) این کمیسیون اظهار داشت: بعد از انتقاد مقام معظم رهبری نسبت به ضعف فرهنگ و پرورش در مهدهای کودک، کمیسیون آموزش مجلس رسیدگی به وضعیت این مهدها را با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور در دستور کار گذاشت.

وی افزود: بررسی‌های امروز کمیسیون آموزش مجلس نشان داد که فقط ۷ درصد مهدهای کودک زیر نظر سازمان بهزیستی اداره می‌شوند و این در حالی است که این سازمان بهزیستی اعلام کرد که برنامه‌های آموزشی و پرورشی در مهدهای کودک را زیر نظر دارد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: از میان ۹۳ درصد دیگر، درصد زیادی از مهدهای کودک زیر نظر آموزش و پرورش و بخشی دیگر خارج از نظارت این وزارتخانه است که متاسفانه هر نهاد و دستگاهی بدون ضابطه مهد کودک تأسیس کرده‌اند.

وی اظهار داشت: با تأکید کمیسیون آموزش بر تقویت بار آموزشی و پرورشی، مقرر شد کمیته‌ای برای تشخیص متولی مهدهای کودک به آموزش و پرورش تشکیل شود تا این روند شتاب زده نباشد. بر همین اساس نمایندگانی از بهزیستی، آموزش و پرورش، اعضای کمیسیون و مرکز پژوهش‌های مجلس برای تعیین تکلیف متولی مهدهای کودک تعیین شد.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن