سیاسی

تجمع دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران در پی کشتار معدن‌چیان پاکستانی

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ – ۰۱:۰۴ تجمع دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران در پی کشتار معدن‌چیان پاکستانی

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران؛ به مناسبت هفتمین روز درگذشت 11 تن از شعیان معدنچی در هزاره پاکستان، مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.

تجمع دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران در پی کشتار معدن‌چیان پاکستانی

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران به مناسبت هفتمین روز درگذشت یازده تن از شیعیان معدنچی در هزاره پاکستان، مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.
دانشجویان در این تجمع با اهدای گل با خانواده درگذشتگان و همچنین با مردم پاکستان ابراز همدردی کرده و به بازماندگان حادثه هزاره پاکستان تسلیت گفتند.

دانشجویان همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین "مردم پاکستان تسلیت"؛ "شیعیان ایران داغدار"؛ "دولت پاکستان پیگیری" و با سر دادن شعار هایی همچون " لبیک یا حسین"؛ "مرگ بر داعش" خواهان رسیدگی دولت پاکستان به این اقدام جنایتکارانه شدند.

در پایان این تجمع دانشجویان هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران به سکوت مجامع بین المللی انتقاد کرده و با قرائت بیانیه ای از سازمانهای بین‌المللی و حقوق بشری و دولت پاکستان خواستند با پیگیری و برخور قاطع با عاملان این حادثه، به این نوع جنایت‌های تکفیری پایان دهند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن