اقتصادی

تدوین بسته جامع پساکرونایی برای حمایت از مشاغل آسیب‌دیده

پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ – ۱۳:۵۳ تدوین بسته جامع پساکرونایی برای حمایت از مشاغل آسیب‌دیده

با تصویب کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا قرار شد با استفاده از منابع بانکی باقی مانده از تسهیلات حمایتی دولت برای کسب‌وکاری آسیب‌دیده، بسته جامع پساکرونایی برای حمایت از این مشاغل تدوین و ارائه شود.

تدوین بسته جامع پساکرونایی برای حمایت از مشاغل آسیب‌دیده

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و پایش آثار اقتصادی کرونا، با تصویب کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا قرار شد با استفاده از منابع بانکی باقی مانده از تسهیلات حمایتی دولت برای کسب‌وکاری آسیب‌دیده، بسته جامع پساکرونایی برای حمایت از این مشاغل تدوین و ارائه شود.

در جلسه بیست‌وششم کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا که روز چهارشنبه دوم مهرماه ۱۳۹۹ به ریاست دکتر نهاوندیان برگزار شد، مقرر شد که جزئیات این بسته حمایتی از سوی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و وزارت اقتصاد تدوین و شیوه پرداخت آن به زودی به متقاضیان اعلام شود.

همچنین در این جلسه، اعضای کارگروه در راستای دو مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، با تمدید پرداخت وام به مشاغل و کسب‌وکارها و حوزه‌های حمل‌ونقل آسیب دیده از کرونا تا پایان مهر امسال و تمدید پرداخت وام‌های ودیعه اجاره مسکن تا پایان دیماه موافقت کردند.

در بیست و ششمین جلسه کارگروه همچنین قرار شد یک بسته ویژه حمایت از فعالان حوزه بهداشت و درمان به صورت مشترک از سوی وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه تدوین و از منابع اعتبارات کرونایی به صورت تسهیلات بانکی پرداخت شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن