سیاسی

تدوین نقشه راه پیشرفت و توسعه در فراکسیون مناطق محروم مجلس

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ – ۲۲:۰۳ تدوین نقشه راه پیشرفت و توسعه در فراکسیون مناطق محروم مجلس

رئیس فراکسیون مناطق مناطق محروم مجلس گفت: نقشه راه پیشرفت و توسعه برای مناطق محروم کشور در این فراکسیون تدوین شده است.

تدوین نقشه راه پیشرفت و توسعه در فراکسیون مناطق محروم مجلس

سید علی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس و رئیس فراکسیون مناطق مناطق محروم مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به ماموریت های این فراکسیون اظهار داشت: نقشه راه پیشرفت و توسعه برای مناطق محروم کشور در این فراکسیون تدوین شده است.

وی با اشاره به راه اندازی دبیرخانه فراکسیون مناطق محروم، افزود: ما برای همه نهاد‌ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی برای پیشبرد توسعه و تحول در مناطق محروم برنامه‌هایی را تدیون و طرح ریزی کرده ایم.

رئیس فراکسیون مناطق محروم مجلس با بیان اینکه باید تسهیلات و حمایت های ویژه‌ای برای اجرای برنامه‌ها در مناطق محروم اختصاص یابد، گفت: در مجلس طرح‌ها و پیشنهاداتی جهت سرمایه گذاری و ارائه تسهیلات برای پیشرفت مناطق محروم مطرح شده است و امیدواریم با هم افزایی همه نهادها و سازمان ها شاهد اتفاقات بزرگی در این عرصه باشیم.

موسوی با تاکید بر اینکه با روی کار آمدن یک دولت جوان و انقلابی می‌توان مسائل و دغدغه های مناطق محروم و ساکنان آن را با سرعت بهتر و بیشتری دنبال کرد، گفت: باید بتوان با انتخاب وزاری جهادی و انقلابی برای قدمی بزرگ برای رفع دغدغه های مردم مناطق محروم و پیشرفت و توسعه این مناطق برداریم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن