سیاسی

تذکر به آوایی برای تسری فوق‌العاده خاص کارمندان پزشکی قانونی به دامپزشکی

جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ – ۰۹:۱۳ تذکر به آوایی برای تسری فوق‌العاده خاص کارمندان پزشکی قانونی به دامپزشکی

نماینده شاهین شهر در مجلس در تذکری به وزیر دادگستری خواستار تسری فوق العاده خاص کارمندان سازمان پزشکی قانونی و سازمان انتقال خون به کارمندان سازمان دامپزشکی و سازمان زندان‌ها شد.

تذکر به آوایی برای تسری فوق‌العاده خاص کارمندان پزشکی قانونی به دامپزشکی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در تذکری به علیرضا آوایی وزیر دادگستری خواستار تسری فوق العاده خاص کارمندان پزشکی قانونی و سازمان انتقال خون ایران به کارمندان سازمان دامپزشکی و سازمان زندان‌ها شد.

متن کامل تذکر نماینده شاهین شهر به وزیر دادگستری به شرح زیر است:

خلاصه تذکر:

لزوم اجرای قانون تسری فوق العاده خاص کارمندان سازمان‌های پزشکی قانونی کشور و انتقال خون ایران به کارمندان سازمان دامپزشکی کشور و سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور.

متن تذکر:

جناب آقای وزیر! نظر به سختی کار در سازمان پزشکی قانونی و سازمان انتقال خون ایران ، ضرایبی به عنوان فوق العاده خاص با هدف جبران سختی کار برای پرسنل و پزشکان آن سازمان ها در تاریخ 1390/3/4 توسط مجلس شورای اسلامی مصوب گردید و از ابتدای سال 1390 ( همان سال ) هم اعمال شد.

با توجه به اینکه قانون فوق الاشاره در تاریخ 1391/2/19 به کارمندان سازمان دامپزشکی کشور و سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی تسری یافت و تصویب شد علیرغم اجرایی شدن این قانون در 3 سازمان مذکور ولیکن متأسفانه از زمان تصویب این قانون تاکنون مشخص نیست که چرا سازمان زندان ها اقدامی جهت اجرایی شدن آن ننموده به طوری که به واسطه این سهل انگاری حقوق کارمندان از سال 91 تاکنون تضییع گردیده است.

لذا جهت برقراری عدالت اجتماعی و رفع تبعیض، اجرای قانون از زمان تصویب مورد درخواست و انتظار است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن