سیاسی

تذکر به حاجی میرزایی درباره تعیین تکلیف مطالبات معلمان خارج از کشور

شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۵:۰۴ تذکر به حاجی میرزایی درباره تعیین تکلیف مطالبات معلمان خارج از کشور

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تعیین تکلیف مطالبات معلمان شاغل در خارج از کشور شد.

تذکر به حاجی میرزایی درباره تعیین تکلیف مطالبات معلمان خارج از کشور

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش خواستار تعیین تکلیف معلمان شاغل در خارج از کشور شد.

متن کامل تذکر نماینده شاهین شهر به وزیر آموزش و پرورش به شرح است:

خلاصه تذکر : اگر معلمان اعزامی به خارج از کشور مطالباتی دارند چرا به موقع پرداخت نمی‌شود و پاسخ مناسبی به آنها داده نمی شود؟

شرح تذکر: جناب آقای وزیر همان طور که می‌دانید معلمان اعزامی خارج از کشور از فرهیختگان و نخبگان جامعه هستند؛ چرا که قبل از اعزام به خارج مراحل مختلفی از جمله شرکت در آزمون‌های علمی و گزینش‌های متعدد اعتقادی و تخصصی را طی می‌کنند و انتظار دارند پس از سال‌ها سختی و مرارت به آنان توجه و مطالبات آنان به موقع پرداخت گردد، ولیکن با وجود این که صدها نفر از آنان بیش از ۷ بار از سراسر کشور در جلو وزارتخانه و مجلس تجمع کرده‌اند و صدها نامه به مسئولین نوشته‌اند تا کنون به درخواست‌های آنان توجه و رسیدگی نشده است. لذا پرداخت به موقع مطالبات، نظارت بیشتر بر عملکرد معاونت امور بین الملل و توسعه مدیریت و پشتیبانی آن وزارتخانه مورد مطالبه فرهنگیان اعزام به خارج و در خواست و انتظار اینجانب است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن