سیاسی

تذکر مجمع نمایندگان استان مرکزی به وزیر نیرو | خاموشی‌‌های متعدد برق مشکلاتی برای تولیدکنندگان ایجاد کرده است

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ – ۱۲:۱۲ تذکر مجمع نمایندگان استان مرکزی به وزیر نیرو | خاموشی‌‌های متعدد برق مشکلاتی برای تولیدکنندگان ایجاد کرده است

نائب‌رئیس مجلس تذکر مجمع نمایندگان استان مرکزی به وزارت نیرو مبنی بر اینکه مشکل قطعی متعدد برق و خاموشی‌های طولانی که منجر به ایجاد اختلال در زندگی مردم و تولیدکنندگان شده است را قرائت کرد.

تذکر مجمع نمایندگان استان مرکزی به وزیر نیرو | خاموشی‌‌های متعدد برق مشکلاتی برای تولیدکنندگان ایجاد کرده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 24 دی) تذکر مجمع نمایندگان استان مرکزی به وزیر نیرو را قرائت کرد.

وی افزود: در متن این تذکر آمده است که مشکل قطعی برق و خاموشی‌های متعدد و طولانی در شهرها و روستاهای استان مرکزی باعث ایجاد اختلال در زندگی مردم و تولیدکنندگان و همچنین قطع تلفن همراه دانش‌آموزان شده است.

نائب رئیس مجلس در ادامه گفت:‌ این تذکر مجمع نمایندگان استان مرکزی، تذکری کشورشمول است و باید حتماً مدیران و مسئولین دولتی توضیحات و توجیهات مبرهن و کاملی را به مردم به دلیل قطعی مکرر برق و خاموشی‌های متعدد بدهند.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن