سیاسی

تذکر 37 نماینده به رئیس جمهور در خصوص لزوم اجرای قانون استخدام معلولان

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۰:۵۵ تذکر 37 نماینده به رئیس جمهور در خصوص لزوم اجرای قانون استخدام معلولان

تعداد 37 نفر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار اجرای قانون حمایت از معلولان و تخصیص حداقل 3 درصد از مجوزهای استخدامی به معلولان شدند.

تذکر 37 نماینده به رئیس جمهور در خصوص لزوم اجرای قانون استخدام معلولان

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 22 مرداد 99) توسط روح الله متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان به وزیر کشور لزوم برخورد با عوامل هتک حرمت به جوان مومن به جرم نماز خواندن را متذکر شد.

حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار انجام اقدام کارشناسی و علمی در خصوص کنکور شد.

روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز به اتفاق 36 نفر از دیگر نمایندگان به رئیس جمهور لزوم اجرای قانون حمایت از معلولان در خصوص حمایت از حداقل 3 درصد از مجوزهای استخدامی به معلولین را متذکر شدند.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در تذکری به وزیر بهداشت عنوان کرد که چرا تخصیص داروی ضروری و مورد نیاز بیماران کرونایی در استان‌های کمتر توسعه یافته از جمله اردبیل انجام نمی‌شود.

مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران به وزیر نفت لزوم تسریع در صدور کارت‌های سوخت باقیمانده تعهد شده و به رئیس جمهور ضرورت ارائه گزارش سالیانه به مجلس را متذکر شد.

سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان به اتفاق 11 نفر از دیگر نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش لزوم تسریع در پرداخت سرانه آموزشی در آستانه شروع سال تحصیلی را متذکر شدند.

علیرضا نظری نماینده مردم خمین به وزیر آموزش و پرورش لزوم رسیدگی به وضعیت نامطلوب حقوق و مزایای نیروهای خدماتی آموزش و پرورش را متذکر شد.

جعفر قادری نماینده مردم شیراز به وزیر نفت لزوم تأمین مواد اولیه پتروشیمی برای واحدهای تولیدی داخلی را متذکر شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن