سیاسی

تذکر 55 نماینده به 5 وزیر برای بهم ریختگی در مرزهای صادراتی کشور

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ – ۱۴:۰۳ تذکر 55 نماینده به 5 وزیر برای بهم ریختگی در مرزهای صادراتی کشور

تعداد 55 نفر از نمایندگان در تذکری به 5 نفر از وزرای کابینه خواستار مدیریت بهم ریختگی در مرزهای صادراتی کشور شدند.

تذکر 55 نماینده به 5 وزیر برای بهم ریختگی در مرزهای صادراتی کشور

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 28 آبان ماه 99) مجلس توسط روح الله متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که به شرح زیر است:

جعفر قادری نماینده مردم شیراز به اتفاق 29 نفر دیگر از نمایندگان به وزیر کشور لزوم رعایت قانون برنامه ششم توسعه در توزیع عوارض آلایندگی را متذکر شدند.

جعفر قادری نماینده مردم شیراز به اتفاق 36 نفر دیگر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لزوم لغو سقف پرداخت هزینه‌های دارو و درمان افراد زیرپوشش تأمین اجتماعی را متذکر شدند.

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت به اتفاق 43 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور خواستار تسریع در جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت کالاها و لزوم انجام اقدامات اساسی برای کاهش قیمت ارز و سکه شدند.

احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور به وزیر کشاورزی در باره علت عدم تأمین نهاده‌های دامی برای دامداران به خصوص دامداران سنتی روستایی با توجه به افزایش قیمت آن در ماه‌های اخیر تذکر داد.

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار بخشودگی سود دیرکرد وام تعاونی مسکن کارکنان هفت تپه شد.

رسول فرخی نماینده مردم لاهیجان در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار تسریع در جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت مرغ و نهاده‌های کشاورزی شد.

محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در تذکری به وزیر نیرو بر حضور معاون پارلمانی این وزارتخانه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و پیگیری مؤثر مشکلات مردم تأکید کرد.

مهدی طغیانی نماینده اصفهان به اتفاق 54 نفر دیگر از نمایندگان به وزرای امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت و کشور لزوم مدیریت بهم ریختگی مرزهای صادراتی کشور و رسیدگی به انباشته شدن انبوه کامیون‌های مملو از کالاهای صادراتی در پشت مرزها را متذکر شدند.

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضرورت هم‌افزایی با نهادهای فرهنگی کشور همچون صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه هنری و سایر نهادها جهت تولید آثار فاخر و هنرمندانه را متذکر شد.

محمد تقی نقدعلی، کمال حسین‌پور، حسین میرزایی، فرهاد بشیری، جواد کریمی قدوسی و رسول فرخی در تذکری به وزیر امور خارجه خواستار بازنگری در لوگوی طراحی شده برای وزارت امور خارجه شدند.

محمد تقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار رسیدگی به نوسان‌گیری شدید سرمایه سهامداران حقوقی از سرمایه سهامداران حقیقی در بورس شد.

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان به وزیر بهداشت ضرورت تدبیر در ساماندهی تولید و توزیع انسولین قلمی مورد استفاده افراد مبتلا به دیابت را متذکر شد.

جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر در تذکری به رئیس جمهور خواستار رسیدگی به احتکار کالاها، بهبود سامانه‌های رصد آن و ایجاد سیستم یکپارچه تولید و توزیع و از بین بردن نقش دلالان در چرخه تولیدکننده تا مصرف کننده شد و به وزیر ارتباطات به خاطر تعلل در تحقق شبکه ملی اطلاعات و مطابق برنامه پیش نرفتن مراحل اجرایی آن و نابسامانی حاکم بر فضای مجازی تذکر داد.

حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد که چرا در رابطه با داروهای بیماران تالاسمی اقدام جدی صورت نمی‌گیرد.

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در تذکری به رئیس جمهور خواستار مدیریت و جایگزینی منابع ارزی مسدود شده ایران در سایر کشورها شد.

علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان به اتفاق 27 نفر دیگر از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره علت گرانی روزافزون و عدم تطابق قیمت‌های کالاها با ارز 4200 تومانی تخصیص داده شده تذکر دادند.

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری به اتفاق 41 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار تأمین و مدیریت نهاده‌های کشاورزی و حمایت از محصولات کشاورزی و دامی تولید داخل شدند.

حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر در تذکری به رئیس جمهور خواستار تسریع در جلوگیری از رشد قیمت‌ها و گرانی افسارگسیخته شد.

عیلرضا نظری نماینده مردم خمین به همراه 44 نفر از دیگر نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور عنوان کردند که چرا اعتبار برداشت شده از صندوق توسعه ملی که برای مقابله و مدیریت عوارض کرونا باید هزینه می‌شد، 120 میلیارد تومان آن برای خرید ساختمان دانشکده علوم پزشکی شهید بهشتی هزینه شده است؟

ادامه دارد…

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن