اقتصادی

ترافیک سنکین در محورهای هراز و کندوان/آزادراه کرج-قزوین امشب مسدود می‌شود

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ – ۲۰:۰۳ ترافیک سنکین در محورهای هراز و کندوان/آزادراه کرج-قزوین امشب مسدود می‌شود

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در آزادراه کرج-قزوین و بالعکس محدوده پل هشتگرد از ساعت 23 امروز تا ساعت 04:00 روز بعد، مسیر آزادراه مسدود است و تردد از مسیر قزوین به کرج از خروجی نظرآباد به محور قدیم قزوین-کرج و مسیر کرج به قزوین از خروجی هشتگرد به محور قدیم کرج-قزوین انجام می شود.

ترافیک سنکین در محورهای هراز و کندوان/آزادراه کرج-قزوین امشب مسدود می‌شود

ایمان محرابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌های ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در محور هراز مسیر رفت و برگشت محدوده تونل شماره یک و ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب محدوده مجلار نشان می دهد.

وی از تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت خبر داد.

محرابی نیا اضافه کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران – کرج – قزوین محدوده گرمدره، پل فردیس و پایانه شهید کلانتری سنگین است، همچنین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پلیس راه مهرشهر و پایانه شهید کلانتری ترافیک سنگین داریم.

* بارش باران و مه گرفتگی در محورهای هراز و فیروزکوه

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر در محور هراز بارش پراکنده باران و در محور فیروزکوه بارش پراکنده باران و مه گرفتگی در ارتفاعات گزارش شده است، همچنین در محور چالوس مه گرفتگی در ارتفاعات داریم و در آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

وی از بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان مازندران خبر داد.

* انسداد شبانه آزادراه کرج-قزوین

محرابی نیا اظهار کرد: در آزادراه کرج-قزوین و بالعکس محدوده پل هشتگرد به دلیل انجام عملیات جمع آوری پل عابر پیاده از ساعت 23:00 امروز تا ساعت 04:00 صبح روز بعد، مسیر آزادراه در زمان اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از مسیر قزوین به کرج از خروجی نظرآباد به محور قدیم قزوین- کرج و مسیر کرج به قزوین از خروجی هشتگرد به محور قدیم کرج – قزوین انجام می‌شود.

* سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 14.1 درصد

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد تعداد 2241 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل 1.2 درصد کاهش دارد در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 14.1 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

‌* 3 آزادراه پرتردد کشور در شبانه روز گذشته

وی تصریح کرد:‌ در شبانه‌روز گذشته در آزادراه‌ ‌کرج-تهران، آزادراه کرج-قزوین و آزادراه قزوین-کرج، پرترددترین جاده‌های کشور بود.

* انسداد پنج جاده به دلیل کاهش ایمنی

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر پنج جاده به دلیل کاهش ایمنی مسیر مسدود است، که در این باره می توان به محورهایی نظیر رامیان – اولنگ – شاهرود و شهداد – نهبندان، جاده فرعی شمشک – دیزین، محور‌‌ خرم‌آباد – پلدختر و محور قزوین – همدان در کیلومتر 110 اشاره کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن