اقتصادی

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران/کاهش 8 درصدی ترافیک جاده ها

سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۰:۲۱ ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران/کاهش 8 درصدی ترافیک جاده ها

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران در برخی مقاطع نشان می دهد، از تردد روان در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه‌ و آزادراه تهران – شمال خبر داد.

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران/کاهش 8 درصدی ترافیک جاده ها

ایمان محرابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌های ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک نشان می دهد.

وی از تردد روان در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه‌، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

‌* 3 آزادراه‌ پرتردد کشور‌

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد:‌ در شبانه‌روز گذشته در آزادراه ‌کرج-تهران، آزادراه کرج-قزوین و ‌آزادراه قزوین-کرج‌ پرترددترین جاده‌های کشور بود.

* کاهش ایمنی دلیل ا‌نسداد پنج جاده

وی با اشاره به اینکه محور قزوین – همدان در کیلومتر 110 مسیر کماکان مسدود و تردد با احتیاط از باند کناری انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر جاده فرعی شمشک – دیزین، محور رامیان – اولنگ – شاهرود، محور‌ شهداد – نهبندان و جاده‌‌ خرم‌آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

* سهم 15.3 درصدی وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها

محرابی نیا اظهار داشت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد 2226 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 8 درصد کاهش دارد در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 15.3 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن