اقتصادی

ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز/آمار تردد خودرو در جاده‌ها افزایشی شد

چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۰۷:۵۵ ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز/آمار تردد خودرو در جاده‌ها افزایشی شد

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ نسبت به روز قبل 5.7 درصد افزایش تردد نشان می‌دهد، از ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده پلور خبر داد.

ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز/آمار تردد خودرو در جاده‌ها افزایشی شد

علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال

مدیر مرکز مدیریت راه ها از بروز ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده پلور خبر داد.

وی همچنین از تردد روان در محورهای چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

* بارش باران در جاده های 8 استان

آشوری با بیان اینکه در محورهای تهران – شمال بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم، از‌ بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، یزد، سمنان، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و کرمان خبر داد.

* افزایش 5.7 درصدی تردد خودرو در جاده‌ها

مدیر مرکز مدیریت راه ها بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2310 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 5.7 درصد افزایش تردد نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 16.5 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

*‌ آزادراه کرج-تهران با 123 هزار تردد پرترددترین جاده کشور در 24 ساعت گذشته

وی تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با 123 هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین با 120 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با 114 هزار تردد، ثبت شد.

*‌ انسداد جاده شمشک-دیزین و محور فنوج-رمشک در جنوب سیستان و بلوچستان

آشوری یادآور شد: در حال حاضر محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، محور شهداد-نهبندان، محور‌‌ خرم‌آباد-پل دختر، جاده پونل-خلخال، محور فنوج-کتیج-رمشک در جنوب استان سیستان و بلوچستان، محور فرعی شمشک-دیزین، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و جاده قزوین – همدان در کیلومتر 110، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون بیمه رازی زمزم بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن