اقتصادی

ترافیک سنگین در هراز و کندوان/تردد پرحجم خودرو بین تهران و قزوین

پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ – ۲۱:۱۵ ترافیک سنگین در هراز و کندوان/تردد پرحجم خودرو بین تهران و قزوین

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده های بیلقان و تونل کندوان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده پلور، از ترافیک نیمه سنگین در محور پردیس-تهران و بالعکس خبر داد.

ترافیک سنگین در هراز و کندوان/تردد پرحجم خودرو بین تهران و قزوین

ایمان محرابی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

‌* آزادراه ‌کرج-قزوین‌ با 120 هزار تردد پرترددترین جاده کشور

وی بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه ‌کرج-قزوین‌ با 119 هزار و 589 تردد، آزادراه‌ کرج-تهران با 118 هزار و 353 تردد، آزادراه تهران-کرج با 107 هزار و یک تردد و ثبت شد.

* ثبت بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 17 تا 18

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2316 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها نسبت به روز قبل 7.2 درصد افزایش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 16.7 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

* ترافیک سنگین در هراز و کندوان

محرابی نیا گفت: دوربین های نظارت تصویری ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده های بیلقان و تونل کندوان نشان می دهد.

وی با اشاره به بروز ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده پلور، از ترافیک نیمه سنگین در محور پردیس – تهران و بالعکس محدوده های رودهن و بومهن خبر داد.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها از تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت خبر داد.
محرابی نیا درباره وضعیت جوی راه های منتهای به شمال کشور گفت: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

وی همچنین از بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا گلشهر و ترافیک نیمه سنگین حدفاصل حصارک تا بهشت سکینه خبر داد.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل بهشت سکینه تا مهرویلا و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک، افزود: دوربین های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه قم – تهران حدفاصل بهشت زهرا تا آزادگان نشان می دهد.

* انسداد 11 جاده به دلیل کاهش ایمنی

محرابی نیا اظهار داشت:‌ در حال حاضر محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، جاده قزوین – همدان در کیلومتر 110، محور فرعی شمشک-دیزین، محور سروآباد-پاوه و محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: همچنین جاده وازک-بلده در مازندران، محور رامیان-اولنگ-شاهرود، ‌جاده پونل – خلخال، جاده شهداد-نهبندان و محور گنج نامه-تویسرکان نیز به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

وی بیان کرد: همچنین محور پدافند جنوب غرب – امیدیه، واقع در استان خوزستان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن