اجتماعی

ترخیص خودروهای‌توقیفی از طریق پلیس+ ۱۰/ دیگر نیازی به مراجعه به مرکز اجرائیات نیست

دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۵:۳۳ ترخیص خودروهای‌توقیفی از طریق پلیس+ ۱۰/ دیگر نیازی به مراجعه به مرکز اجرائیات نیست

رئیس پلیس راهور فاتب از ترخیص خودروهای توقیفی از طریق دفاتر پلیس + ۱۰ خبرداد و گفت: دیگر نیازی نیست مالکین خودروها به مراکز اجرائیات پلیس مراجعه کنند.

ترخیص خودروهای‌توقیفی  از طریق پلیس+ ۱۰/ دیگر نیازی به مراجعه به مرکز اجرائیات نیست

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس پلیس راهور فاتب از ترخیص خودروها از طریق دفاتر‌پلیس+10 خبر داد.

سردار حمیدی‌گفت:از‌ اول مهرماه 1399 ترخیص خودروها از طریق دفاتر پلیس+10 انجام می‌شود و دیگر نیازی نیست مالکین به مراکز اجراییات مراجعه کنند.

سردار حمیدی تصریح کرد: همشهریان و رانندگان تهرانی که خودروی آنها توقیف شده برای تحویل خودروی خود دیگر نیازی نیست به پارکینگ‌ها و مراکز اجراییات مراجعه کنند.

وی گفت : پس از توقیف وسیله نقلیه قبض سفید پارکینگ توسط مامور توقیف کننده تحویل متصرف و یا مالک می‌شود که در این مرحله متصرف ‌یا‌مالک‌ باید با در دست داشتن مدارک (قبض سفید پارکینگ – سند یا کارت – صورت وضعیت خلافی به همراه فیش پرداخت – کارت شناسایی معتبر – گواهینامه متصرف) به یکی از دفاتر پلیس + 10 مراجعه‌کند، در آنجا ‌مدارک وی اسکن شده و اقدام به ثبت درخواست ترخیص می‌کند.

سردار حمیدی افزود : پرونده ثبت درخواست شده از طریق سامانه پارکینگ دفاتر پلیس +10 (حاوی مدارک اسکن شده) برای کاربران اداره اجرائیات راهور فاتب ارسال و پس از بررسی مدارک، پیامک ترخیص یا عدم ترخیص برای متصرف/مالک ارسال می شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد:‌درصورتیکه پرونده ارسالی از نظر کارشناسان اداره اجرائیات راهور فاتب مورد تایید باشد‌پیامک حاوی مبلغ فیش پرداختی پارکینگ و جرثقیل برای متصرف/مالک ارسال و پس از پرداخت آن به جهت تحویل وسیله نقلیه به پارکینگ مراجعه می‌کند.

حمیدی گفت: اگر مدارک نقص داشته باشد پیامک مراجعه حضوری به اداره اجرائیات راهور برای متصرف/مالک جهت تکمیل مدارک و رفع نقص ارسال می‌شود تا پس از آن اقدام به ترخیص و تحویل گرفتن وسایله نقیله کند.

وی اعلام کرد:‌حدود 85% از ثبت درخواست ترخیص الکترونیکی از طریق دفاتر پلیس +10 اقدام شده و مابقی آن با دلایل کسری مدارک عودت و به صورت حضوری انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن