سیاسی

ترور دانشمندان هسته‌ای نشان می‌دهد جمهوریخواه و دموکرات تفاوتی ندارند

يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ – ۰۴:۵۵ ترور دانشمندان هسته‌ای نشان می‌دهد جمهوریخواه و دموکرات تفاوتی ندارند

نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای در دوره اوباما و ترامپ نشان می‌دهد جمهوریخواه و دموکرات هیچ تفاوتی ندارند.

ترور دانشمندان هسته‌ای نشان می‌دهد جمهوریخواه و دموکرات تفاوتی ندارند

احسان ارکانی، نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تبریک و تسلیت شهادت دانشمند ایرانی به دست تروریست‌ها اظهار داشت: شهید فخری‌زاده دانشمند ارشد هسته‌ای ما و در واقع محور صنایع هسته‌ای موشکی بودند که رژیم صهیونیستی سال‌ها دنبال ترور ایشان بود و نخست‌وزیر صهیونیستی نام ایشان را رسماً برده بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی ادامه داد: این که چه می‌شود در ادامه ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی و کمتر از یک سال دوباره در این روزها و در این شرایط، سرویس‌های جاسوسی آمریکایی اسرائیلی و نیروهای مورد حمایت آن‌ها در قلب تهران چنین اجازه‌ای را به خودشان می‌دهند که دست‌درازی کنند و چنین تروری انجام دهد، اثبات‌کننده فرمایشات امام راحل (ره) و امام خامنه‌ای است که آمریکا و رژیم اسرائیل اعتقادشان صرفا به نابودی و براندازی نظام اسلامی در کشور ما است.

ارکانی تأکید کرد: برای آن‌ها هدف یکی است و فرقی نمی‌کند کدام حزب و جریان در آمریکا به سر کار بیاید، دموکرات و جمهوری‌خواه بعد از انقلاب چه تفاوتی با هم داشته‌اند؟ تمام این ترورها، سرکوب‌ها، کشتارها در همه دنیا و در منطقه ما و حتی ترورها، تحریم‌ها و جنگ‌ها به کشور ما همه توسط جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها بوده است. در دوره ریاست جمهوری اوبامای دموکرات که اتفاقا همین جوبایدن معاون اول او بود دانشمندان هسته‌ای ما ترور شدند و امروز هم در انتهای دوره ترامپ جمهوریخواه و روی کار آمدن جوبایدن دموکرات بازهم دانشمند ارشد هسته‌ای ایران ترور می‌شود. روسای جمهور آمریکا همگی قاتل و طرفدار تروریسم هستند و هیچ تفاوتی ندارند.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: ساده‌ها و نادان‌هایی که فکر می‌کنند در کشوری چون آمریکا این حزب با آن حزب هدفش نسبت به جمهوری اسلامی متفاوت است به نظرم باید بروند یک دوره جامعه‌شناسی و تاریخ سیاسی کشور آمریکا، جهان و منطقه را در کلاس‌های درس بگذرانند، تا درک کنند که در روش‌های آدم‌کشی، ترور، قتل و جنایت فرقی بین این دو حزب نیست و هدف هر دو براندازی و نابودی جمهوری اسلامی است.

وی اظهار داشت: این ترور ناجوانمردانه هم جلوه دیگری از همین روش رسیدن به هدف اصلی آمریکا است و متأسفم برای کسانی که می‌دانند از گدایی مذاکره با آمریکا جز پالس ضعف، زبونی، تسلیم و تشویق دشمن به هجوم بیشتر به سمت کشور دریافت نمی‌شود.

ارکانی افزود: این نگاه‌ها در ادامه همان نگاهی است که پالس تسلیم و خالی بودن خزانه در برابر آمریکا را نشان داد که امروز آمریکا و نظام سلطه آن‌قدر جری شود که دست به ترور ارشدترین سربازان این نظام مانند سردار شهید سلیمانی و دانشمند شهید فخری‌زاده بزند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ تاکید کرد ورق برگشته است و کاسبان مذاکره در باتلاق وعده‌های پوچ خود دست و پا می‌زنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن