اجتماعی

تسهیلات تشویقی برای کارفرمایان ایجاد کننده شغل برای مددجویان کمیته امداد اعلام شد

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۴:۰۹ تسهیلات تشویقی برای کارفرمایان ایجاد کننده شغل برای مددجویان کمیته امداد اعلام شد

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از اشتغال به کار 702 نفر از مددجویان از طریق مراکز کاریابی خبر داد و گفت: بسته‌های تشویقی شامل پرداخت حق بیمه به کارفرمایان و تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف ایجاد اشتغال برای مددجویان در نظر گرفته شده است.

تسهیلات تشویقی برای کارفرمایان  ایجاد کننده شغل برای  مددجویان کمیته امداد اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس،سید ابوالفضل پرپنچی مدیر کل کمیته امداد استان تهران از اشتغال به کار 702 نفر از مددجویان تحت حمایت از طریق مراکز کاریابی خبر داد و گفت: این افراد در سه ماه گذشته مشغول به کار شدند.

وی ادامه داد: کمیته امداد ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت را از طریق کاریابی‌ها دنبال می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه کمیته امداد به‌ منظور توانمندسازی و خودکفایی مددجویان و با توجه به نیازهای کارفرمایان ، آموزش‌های لازم را در مراکز فنی و حرفه‌ای برای مددجویان پیگیری می‌کند، خاطر نشان کرد: مددجویان آموزش دیده به کارفرمایان، مؤسسات کاریابی و شرکت‌های خدماتی معرفی می‌شوند.

پرپنچی به بسته‌های تشویقی در نظر گرفته شده برای کارفرمایان اشاره کرد و افزود: این بسته‌ها شامل پرداخت حق بیمه به کارفرمایان و تسهیلات قرض‌الحسنه است که با هدف ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت در نظر گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: پرداخت 23 درصد حق بیمه کارفرما به مدت دو سال و همچنین پرداخت 50 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با اقساط 7 ساله و سود 4 درصد از بسته‌های تشویقی برای کارفرمایانی است که برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شغل ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: هر کارفرما می‌تواند برای 40 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فرصت شغلی ایجاد کند و به ازای هر نفر 50 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با سود 4 درصد و اقساط 7 ساله دریافت کند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن