اقتصادی

تشدید اعتصاب کارگران نفتی نروژ/ خطر توقف تولید روزانه330 هزار بشکه نفت

دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ – ۱۴:۰۴ تشدید اعتصاب کارگران نفتی نروژ/ خطر توقف تولید روزانه330 هزار بشکه نفت

اعتصاب کارگران نفتی در نروژ شدت گرفته و می تواند ظرفیت تولید نفت نروژ را 330 هزار بشکه در روز برابر با 8 درصد مجموع تولید این کشور، کاهش دهد.

تشدید اعتصاب کارگران نفتی نروژ/ خطر توقف تولید روزانه330 هزار بشکه نفت

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، اتحادیه کارگری لِدِرن نروژ اعلام کرد کارگران نفتی این کشور، اعتصاب خود را گسترش داده اند و انتظار می رود میادین نفت و گازی که تعطیل شوند به 6 میدان افزایش یابد.

اتحادیه نفت و گاز نروژ (NOG) اعلام کرد تشدید این اعتصاب می تواند ظرفیت تولید نفت نروژ را 330 هزار بشکه در روز برابر با 8 درصد مجموع تولید این کشور، کاهش دهد.

این اعتصاب در 30 سپتامبر آغاز شد و اتحادیه کارگری لِدِرن اعتصاب 43 کارگر را برنامه ریزی کرد که در ابتدا بر تولید نفت و گاز تاثیر نداشت.

سخنگوی اتحادیه نفت و گاز نروژ که از طرف صنعت نفت و گاز بر سر دستمزد با کارگران مذاکره می کند، گفت: «هیچ راه حلی وجود ندارد.»

گسترش اعتصاب 126 کارگر دیگر را به اعتصاب کنندگان خواهد افزود و در مجموع 169 کارگر اعصاب خواهند کرد. اتحادیه لِدِرن 1003 کارگر فراساحلی در تاسیسات نفتی دارد.

اودن اینگواسن، رئیس اتحادیه لِدِرن در بیانیه ای اعلام کرد: «کارفرمایان هنوز هیچ تمایلی برای برآوردن تقاضاهای ما نشان نداده اند از اینرو اعتصابات تشدید می شود.»

لِدِرن اعلام کرد خواهان شرایط مالی بهتر برای اعضایش هست و می خواهد کارگران مناطق دورافتاده بر روی خشکی نیز شامل توافق دستمزد کارگران فراساحلی شوند.

شرکت ایکویینر و شرکت های دیگر نفتی در تلاشند تا راه هایی برای کنترل از دور میادین فراساحلی بیابند تا هزینه های خود را کاهش دهند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن