سیاسی

تشکر ویژه فرمانده کل سپاه از رسانه ملی در بحث مقابله با کرونا

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ – ۱۹:۵۲ تشکر ویژه فرمانده کل سپاه از رسانه ملی در بحث مقابله با کرونا

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رسانه ملی به خاطر ایفای نقش موثر در فرآیند مقابله با بیماری کرونا تشکر ویژه کرد.

تشکر ویژه فرمانده کل سپاه از رسانه ملی در بحث مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدارحسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ( یکشنبه) در جلسه قرارگاه ضد کرونایی امام رضا (ع) که در آن با فرماندهان سپاه استان‌های مختلف ارتباط مستقیم تصویری برقرار شد، افزود: شبکه‌های مختلف صدا و سیما اعم از استانی و سراسری در مقابله با شیوع ویروس کرونا نقش ارزنده و شایسته‌ای ایفا کردند.

فرمانده کل سپاه گفت: همواره در این دوران شاهد بودیم خبرنگارانی، فداکارانه به بیمارستان‌های مختلف سر می‌زدند و به منظور ایجاد و تقویت فرهنگ ثمربخش کمک به پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و درمان آن تلاش می‌کردند.

سردار سلامی افزود: واقعا خبرنگار‌هایی را مشاهده کردیم که با اوج فداکاری در جستجوی راه‌هایی برای آگاه سازی مردم به منظور رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی هستند و تلاش می‌کنند هر طور شده است جلوی سرعت شیوع بیماری را بگیرند.

وی افزود: قطعا این تلاش‌های رسانه ملی و خبرنگاران آن تاثیری بسزا در کاهش آمار فوتی‌های بیماری کرونا داشته است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن