فرهنگ و هنر

«تشکیلات بهشتی» در کمتر از دو ماه به چاپ سوم رسید

کتاب تشکیلات بهشتی

تشکیلات بهشتی حاصل سه سال تلاش و کوشش محسن ذوالفقاری است. وی از میان مصاحبه‌ها، سخنرانی‌ها و یادداشتهای شهید بهشتی تشکیلات تراز اسلامی را بیرون کشیده و آن را در نظمی شکیل تدوین نموده است.

به گزارش مشرق، تشکیلات بهشتی حاصل سه سال تلاش و کوشش محسن ذوالفقاری است. وی از میان مصاحبه‌ها، سخنرانی‌ها و یادداشتهای شهید بهشتی تشکیلات تراز اسلامی را بیرون کشیده و آن را در نظمی شکیل تدوین نموده است.

شهید بهشتی از دوران نوجوانی و جوانی به فعالیت‌های تشکلی روی آورد و مهمترین دست‌آورد یک عمر فعالیتهای تشکیلاتی ایشان می توان به «اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا» اشاره کرد که منشأ جریان و تأثیر شگرفی در انعکاس صدای انقلاب به جهانیان شد. ایجاد «حزب جمهوری اسلامی» دیگر دست‌آورد مهم ایشان بود که در زمان انقلاب و بعد از آن تأثیر به سزایی در تقویت انقلاب اسلامی ایران شد. وی به همین اکتفا نکرده و برای ایجاد فرهنگ کار جمعی تلاش زیادی در جهت تربیت نیروهای انقلابی تشکلی کرد و در هر جا و موقعیتی برای تفهیم و تبین کار جمعی استفاده زیاد می نمود به طوری که از ایشان یک اسطوره و الگو ساخته شده است. ایشان در نقد و بررسی و ارائه ایده‌ها و نظریاتشان در این باره باعث تشکیل منظومه‌ای دقیق و منظم از تشکل طراز اسلامی شده است که در کتاب تشکیلات بهشتی به درستی تنظیم و تدوین شد.

این کتاب به همت نشر معارف در ۲۸۰ صفحه و با قیمت ۳۰ هزار تومان منتشر شده است.

  • هفت گردون
  • شهر خبر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن