اجتماعی

تشکیل کمیته حقوق شهروندی توسط شورای شهر/ آموزش به شهروندان بزودی آغاز می‌شود

يکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۳:۰۲ تشکیل کمیته حقوق شهروندی توسط شورای شهر/ آموزش به شهروندان بزودی آغاز می‌شود

نایب‌رئیس شورای شهر تهران از تشکیل کمیته حقوق شهروندی در شورای شهر خبر داد و گفت: بزودی آموزش به شهروندان با همکاری سازمان زیباسازی در این راستا آغاز می شود.

تشکیل کمیته حقوق شهروندی توسط شورای شهر/ آموزش به شهروندان بزودی آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌ابراهیم امینی نایب‌رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره عملکرد کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران اظهار داشت: این کمیسیون در حوزه طرح‌ها و لوایح از نظر کمی دخالتی ندارد و فقط رئیس شورا طرح‌ها را به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع می‌دهد و اگر ارجاعی در این زمینه به کمیسیون حقوقی باشد ما اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

وی افزود: کمیسیون حقوق و نظارت شورای شهر از جمله کمیسیون‌ها است که کمتر طرح به آن ارجاع داده می‌شود و این موضوع به هیچ عنوان کمک کاری کمیسیون نیست.

وی افزود:‌یکی از اقدامات مناسبی توسط کمیته حقوق شورای شهر مدنظر قرار گرفته است تشکیل کمیته حقوقی شهروندی بوده که برای بزرگداشت افراد فعال در حوزه حقوقی و آماده‌سازی تکالیف و حقوق شهروندی پیش‌بینی شده است.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران گفت: جهت آموزش حقوق شهروندی همکاری‌هایی را با سازمان زیباسازی جهت آموزش به شهروندان به زودی در دستور کار خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: کمیته تنقیح کمیسیون نظارت نیز طی دوره‌‌های مختلف با دست‌اندازها و مشکلاتی مواجه بوده است ولی با این وجود اقدامات مورد نیاز صورت گرفته از جمله اینکه آئین‌نامه داخلی برای خلاء‌های موجود برای کمیسیون‌های شورای شهر و اختلاف نظرها تهیه شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 19 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن