سیاسی

تشکیل کمیسیون‌های کارشناسی در مجمع تشخیص مصلحت برای جمع‌آوری ایده‌های صاحب‌نظران

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ – ۱۵:۵۳ تشکیل کمیسیون‌های کارشناسی در مجمع تشخیص مصلحت برای جمع‌آوری ایده‌های صاحب‌نظران

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به راه‌اندازی سامانه «نجم» گفت: تعالی یک جامعه محصول خرد جمعی جامعه است و در این راستا ما کمیسیون‌های کارشناسی را در دبیرخانه تشکیل دادیم و به جمع آوری نظرات صاحبنظران پرداختیم.

تشکیل کمیسیون‌های کارشناسی در مجمع تشخیص مصلحت برای جمع‌آوری ایده‌های صاحب‌نظران

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاه خبرگزاری فارس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست هم اندیشی که با موضوع تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه و نظام جمع سپاری در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد، گفت: پیشرفت و تعالی یک جامعه محصول خرد جمعی جامعه است و در این راستا ما کمیسیون‌های کارشناسی را در دبیرخانه تشکیل دادیم و به جمع آوری نظرات صاحبنظران پرداختیم.

وی افزود: پس از آن نیز پژوهشکده‌ها را با هدف جمع آوری نظرات اساتید با همکاری دانشگاهها پرداختیم و در حال حاضر سیاست جمع سپاری را در پیش گرفتیم و در سامانه‌ای که در این راستا راه اندازی شده ۱۷ هزار نفر به آن مراجعه و ۳۰۰ نفر نیز نظرات خود را ثبت کرده اند.
رضایی تاکید کرد: ما در این سامانه‌ سعی می‌کنیم با اساتید ارتباط برقرار کنیم، هدف ما از جمع سپاری این است که ایده‌های راهبردی هر ایرانی در هر کجا از دنیا را دریافت و به سرعت به اطلاع رهبر معظم انقلاب برسانیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: معتقدیم این سیستم از مرگ ایده‌ها برای اداره کشور جلوگیری می‌کند و موجب انباشت ایده‌ها می‌شود.
وی افزود: با راه اندازی سامانه جمع سپاری دانشگاه‌ها اولین بخشی هستند که ما برای استفاده از نظرات اساتید به سراغ آن‌ها آمده ایم و انتظار داریم که دانشگاه‌ها در تدوین سیاست‌های کلی به ما کمک کنند.

ادامه دارد…

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن