سیاسی

تصویب لایحه تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی در کمیسیون اقتصادی

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ – ۰۰:۵۲ تصویب لایحه تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی در کمیسیون اقتصادی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه با اتمام بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون، این لایحه به شورای نگهبان ارسال شد، گفت: همچنین لایحه تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی به تصویب اعضای کمیسیون اقتصادی رسید.

تصویب لایحه تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی در کمیسیون اقتصادی

مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه 27 مهر) این کمیسیون اظهار داشت: در این نشست لایحه تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی مورد بررسی قرار گرفت و با حضور نماینده‌ای از شورای نگبهان به تصویب رسید لذا به منظور تصویب نهایی به صحن ارسال خواهد شد.

وی همچنین از بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد و افزود: این لایحه در مجلس قبلی تصویب و در شورای نگهبان در بررسی بوده است چرا که شواری نگهبان معتقد است؛ مجلس اساسا باید لایحه را با لحاظ نظر قوه قضاییه به شورا ارسال می‌کرد به همین دلیل رئیس قوه‌قضاییه موارد مدنظر قوه در این لایحه را تایید کرد، لذا با توجه به تایید قوه‌قضاییه از این به بعد شورا وارد بحث محتوای لایحه خواهد شد. همچنین در نهایت مقرر شد؛ لایحه مجددا به شورا فرستاده شود البته این بار برای بررسی محتوا.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: طرح نرخ ارز پایه حقوق ورودی ( اینکه 4 درصد با چه نرخ ارزی محاسبه شود) نیز مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت مصوب شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن