سیاسی

تصویب کلیات طرح عایدی بر سرمایه در کمیسیون اقتصادی مجلس

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ – ۰۰:۴۳ تصویب کلیات طرح عایدی بر سرمایه در کمیسیون اقتصادی مجلس

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب کلیات طرح بانکداری جمهوری اسلامی در این کمیسیون خبر داد.

تصویب کلیات طرح عایدی بر سرمایه در کمیسیون اقتصادی مجلس

سید کاظم موسوی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره جلسه عصر امروز (یکشنبه ۲۶ مردادماه) کمیسیون متبوعش از تصویب کلیات طرح بانکداری جمهوری اسلامی در این کمیسیون خبر داد.

وی افزود درباره در جزئیات طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس دارای نظرات متفاوت هستند و قرار شد این موضوع در کارگروه تخصصی با حضور نمایندگان مرکز پژوهش های مجلس چکش‌کارش شود.

موسوی همچنین درباره دغدغه‌های بورسی اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور دژپسند وزیر اقتصاد اشاره و تصریح کرد: نمایندگان از وضعیت بازار سرمایه انتقاد داشتند؛ فراز و فرودها در بورس خیلی اسفناک است. مردم باید احتیاط کنند و مسئولان بورسی و بانکی نیز باید زیرساخت‌های لازم را فراهم کند.

وی با بیان اینکه کلیات طرح عایدی بر سرمایه در کمیسیون اقتصادی مجلس به تصویب رسید، گفت: طبق این طرح قرار شد که مالیات بیشتر از کسانی که متمول هستند گرفته شود و مالیات برعایدی سرمایه که در ذیل اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم است، ارتباطی با مالیات بر سهام شرکت ها و سپرده های بانکی ندارد.

نائیب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه معیشت مردم به تنگنا رسیده است، گفت: جوانان ما دنبال کار و اشتغال هستند و ویروس کرونا سبب شده تا وضعیت اقتصادی مردم در تنگنای بیشترین قرار بگیرد بنابراین دولت باید با یک راه حل اساسی در این زمینه صورت دهد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن