اجتماعی

تعامل شورای شهر و دولت تقویت شود

سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۰:۱۴ تعامل شورای شهر و دولت تقویت شود

رئیس شورای شهر تهران گفت: تعامل بیشتر شورای شهر تهران و دولت برای حل مشکلات مردم ضروری است.

تعامل شورای شهر و دولت تقویت شود

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی در صحن امروز شورای شهر اظهار داشت: در هفته دولت قرار داریم و توصیه‌های رهبر انقلاب در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در شرایط جنگ اقتصادی که دولت ترامپ علیه ایران به راه انداخته است و بحران کاهش قیمت نفت و رکود اقتصادی ایجاد شده باید با نقد سازنده به دنبال اصلاح عملکرد دولت باشیم.

رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد: نباید این نقدها در سال آخر فعالیت شورای شهر و دولت به تخریب و تنزل سطح عملکرد فعلی و تضعیف دولت منجر شود.

هاشمی گفت: اکثر چالش‌ها و مشکلات متعددی که دولت در سال آخر فعالیت خود با آن مواجه است برای مدیریت شهری وجود دارد و نباید با نقد تخریبی شرایط کار را سخت‌تر کنیم.

وی عنوان کرد: تعامل بیشتر میان دولت و شهرداری برای رفع مشکلات مردم ضروری است و نباید از این موضوع مهم غافل شویم.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به فعالیت حکومت بنی‌امیه طی 90 سال بر کشورهای اسلامی گفت:‌امیرالمؤمنین و فرزندانشان کمتر از یکسال حکومت داشتند اما امروز می‌بینیم که کمترین نامی از حکومت بنی‌امیه در میان اهل سنت برده می‌شود و در مقابل نام امیرالمؤمنین و فرزندانشان در جهان طنین‌افکن است.

هاشمی در پایان به شکست‌های اخیر دولت آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت:‌دولت ترامپ در تلاش بود که اقداماتی علیه ایران انجام دهد که به دلیل درگیری‌های سیاسی این موضوع مورد توجه واقع نشد و اقدام سازمان ملل نیز امری بی‌سابقه بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن