اجتماعی

تعدادی از نیروهای درمانی غریبانه و گمنام فدا شدند/ محدودیت‌های بیشتری اعمال شود

پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ – ۱۲:۱۳ تعدادی از نیروهای درمانی غریبانه و گمنام فدا شدند/ محدودیت‌های بیشتری اعمال شود

پرویز پرستویی گفت: باید از وزیر بهداشت، پزشکان، پرستاران و تمام نیروهای بهداشتی و درمانی در این شرایط ویژه، تشکر کنیم و متأسفانه از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور شاهد از دست دادن تعدادی از نیروهای بهداشتی و درمانی بودیم که غریبانه و گمنام و دور از خانواده، همسر، فرزند، پدر و مادر، فدا شدند تا ما آسایش و آرامش داشته باشیم.

تعدادی از نیروهای درمانی غریبانه و گمنام فدا شدند/ محدودیت‌های بیشتری اعمال شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، پرویز پرستویی بازیگر کشورمان در مراسم دیدار جمعی از هنرمندان و جانبازان آبادان به مناسبت حماسه 9 آبان و اولین شکست عراق در آبادان و اهدای تندیس شهید دریاقلی سورانی به وزیر بهداشت، اظهار کرد: سختی‌های کار وزیر بهداشت را همیشه در صدا و سیما و مجالس دیگر می بینم که چه مسؤولیت بزرگی را در جنگ نابرابر و جنگ جهانی سوم با دشمن ناپیدایی به نام ویروس کرونا، بر عهده دارد.

وی افزود: روزانه شاهدیم که تعدادی از هموطنان عزیزمان بر اثر ابتلا به بیماری کووید19 جان خودشان را از دست می دهند و دکتر نمکی تلاش‌های زیادی می‌کند که افراد کمتری به این بیماری مبتلا شده و فوت شوند. در برخی موارد، تخطی از ما مردم است و در جاهایی دیگر، اتفاقاتی که باید رخ دهد، انجام نمی شود.
این هنرمند خاطرنشان کرد: کاری از دست ما بر نمی آید اما فکر کردیم به همراه تعدادی از هنرمندان، جانبازان و مردم عزیز آبادان، از دکتر نمکی تقدیر کنیم و بگوییم که وجود وی برای ما در این شرایط بسیار سخت، خیلی ارزشمند است.
تعدادی از نیروهای بهداشتی و درمانی غریبانه و گمنام فدا شدند
پرستویی یادآور شد: باید از وزیر بهداشت، پزشکان، پرستاران و تمام نیروهای بهداشتی و درمانی در این شرایط ویژه، تشکر کنیم و متأسفانه از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور شاهد از دست دادن تعدادی از نیروهای بهداشتی و درمانی بودیم که غریبانه و گمنام و دور از خانواده، همسر، فرزند، پدر و مادر، فدا شدند تا ما آسایش و آرامش داشته باشیم.
وزیر بهداشت نماینده فرمانده جنگ نابرابر با دشمن نامرئی ویروس کروناست
وی گفت: هر چه پیش رفتیم، شرایط سخت تری در کرونا در کشور به وجود آمد و به شخصه دعا کرده‌ام که وزیر بهداشت در شرایط عالم گیری ویروس کرونا، پیروز و سربلند باشد که هست و از دید ملت ایران، دکتر نمکی فرمانده جنگ نابرابر با دشمن نامرئی ویروس کرونا در خط مقدم است و ما هم در کنار وی در پشت خط مقدم، تلاش می‌کنیم تا وزیر بهداشت تنها نباشد.
محدودیت های بیشتری باید اعمال شود
این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: بارها وزیر بهداشت گفته و ما هم در دنیای مجازی کوچک خودمان از ملت ایران خواسته‌ایم که در این شرایط کمک و همکاری کنند و ویروس کرونا را جدی بگیرند و فکر نکنند که «من مشکلی ندارم یا این اتفاق برای من نیفتاده» و همین ذهنیت ها باعث شده که آمار ابتلا و مرگ و میر بیماران افزایش یابد و از وزیر بهداشت هم می‌خواهیم که در هیأت دولت، پافشاری کند تا محدودیت های بیشتری اعمال شود.
پرستویی تاکید کرد: بعضی از مردم پروتکل‌ها و توصیه‌ها را رعایت کرده و برخی دیگر رعایت نمی‌کنند اما باید قاطعانه محدودیت‌هایی که هدف آن در نهایت رفاه بیشتر مردم است، ایجاد شود.
وی اظهار داشت: دوران دبستان را در یک مدرسه بسیار بزرگ با حیاط و کلاس های بزرگ در منطقه مولوی تهران گذراندم و بعد از سال‌ها، مستندی در خصوص بنده در حال ساخت بود و گفتیم که به این مدرسه برویم بعد وقتی با آن مدرسه روبرو شدم، دیدم آن مدرسه و کلاس ها چقدر کوچک است.

این بازیگر افزود: خیلی انسان‌ها در زندگی برای ما خیلی اسطوره و شایسته هستند و می گوییم که خدا کند که روزی اتفاقی بیفتد تا بتوانیم از نزدیک او را ببینیم و ما دکتر نمکی را به عنوان وزیر بهداشت و کسی که در شرایط سخت و در خط مقدمی که مشخص نیست و بر خلاف دوران دفاع مقدس، نمی دانیم دشمن و ویروس کرونا کجاست، کار می‌کند می شناسیم اما در این ایام، دکتر نمکی را بیشتر شناختم و دعا می‌کردم که روزی حضورا با وی دیدار کنم و بگویم «دست مریزاد».
انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن