اجتماعی

تعقیب و گریز در بزرگراه آیت الله سعیدی/ سارق خودرو ‌دستگیر شد

شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ – ۱۶:۲۳ تعقیب و گریز در بزرگراه آیت الله سعیدی/ سارق خودرو ‌دستگیر شد

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران، جزئیات تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس در بزرگراه آیت الله سعیدی را تشریح کرد.

تعقیب و گریز در بزرگراه آیت الله سعیدی/ سارق خودرو ‌دستگیر شد

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،‌رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیر خودرو در عملیات تعقیب و گریز یگان گشت پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند گفت: کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین انجام گشت زنی در محدوده میدان آزادی به یک‌دستگاه خودروی پراید مظنون شده که با استعلام شماره پلاک خودرو، مشخص می شود این پلاک، دارای سابقه سرقت به عنف از شهریار است که کارآگاهان با هماهنگی مرکز فرماندهی به راننده خودرو دستور ایست می دهند.

این مقام انتظامی افزود: سارق وقتی خودروی پلیس را مشاهده می کند با افزایش سرعت اقدام به فرار کرده که کارآگاهان با استفاده از علائم هشداردهنده به تعقیب‌ پرداخته و چندین نوبت نیز به راننده دستور توقف می دهند.

به گفته وی، سارق بدون توجه به فرمان پلیس به سمت بزرگراه آیت اله سعیدی ادامه مسیر داده و پس از طی مسافتی به ناچار پشت ترافیک شهری متوقف و با ضربه زدن به خودروی شهروندان قصد باز کردن راه خود را داشت که در این حین به علت به خطر افتادن جان شهروندان،‌ افسر اکیپ با رعایت قانون به کارگیری سلاح لاستیک خودرو را هدف گلوله قرار می‌دهد.

خودروی ‌مسروقه با ‌وجود پنچری، مسافتی را طی می کند اما مجبور به توقف شده و‌ در نهایت با سرعت عمل پلیس، راننده به هویت جمشید دستگیر می شود.

رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی گفت: با دستگیری متهم و اعتراف به سرقت، گزارش اولیه تنظیم و متهم برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی منتقل می شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن