سیاسی

تعیین اولویت‌های کاری کمیسیون‌های شوراها و صنایع مجلس

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۰:۳۳ تعیین اولویت‌های کاری کمیسیون‌های شوراها و صنایع مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس گفت:‌ اولویت‌های کاری کمیسیون‌های شوراها و صنایع و معادن در ئشست هیات رئیسه با روسای کمیسیون‌های تخصصی مشخص و طرح بازنگری در صنعت خودرو به عنوان یکی از اولویت‌های کاری کمیسیون صنایع در نظر گرفته شود.

تعیین اولویت‌های کاری کمیسیون‌های شوراها و صنایع مجلس

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز صبح اعضای هیأت رئیسه با رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس گفت: در این جلسه و در ادامه بحث‌های مربوط به اولویت‌های کاری کمیسیون‌ها، طرح جامع صدا و سیما جزو اولویت‌های کاری کمیسیون فرهنگی مجلس قرار گرفت و بر پیگیری موضوع فضای مجازی در این کمیسیون تأکید شد.

وی افزود: همچنین در جلسه امروز اولویت‌های کاری کمیسیون صنایع و معادن نیز مشخص شد و بنا شد تا این کمیسیون طرح بازنگری در صنعت خودرو و اجرای دولت الکترونیک را به عنوان اولویت‌های کاری خود مورد رسیدگی قرار دهد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: در این نشست همچنین اولویت‌های کاری کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس نیز مطرح و بنا شد تا اصلاح قانون انتخابات شوراها اولویت کاری کمیسیون شوراها باشد و موضوع نظارت بر انتخابات شوراها توسط یکی از نهادهای نظارتی موضوعی بود که در این جلسه و در قالب اصلاح قانون انتخابات شوراها مورد تأکید قرار گرفت تا نظارت بر انتخابات از مجلس به یکی از نهادهای نظارتی منتقل شود.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: در این جلسه اعضای کمیسیون بر تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی تأکید کردند تا هم از نظر محتوایی و هم از نظر زیرساختی این موضوع توسط کمیسیون ویژه مورد پیگیری قرار گیرد.

وی افزود: علاوه بر این حاضران در جلسه بر تقویت جایگاه شوراهای شهر و روستا به عنوان مجالس محلی و استانی تأکید کردند تا مجلس شورای اسلامی در بعد ملی مسائل را پیگیری کند و شوراها نقش مجالس و پارلمان‌های منطقه‌ای را داشته باشند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن